1403/06/29 05:30


102
تاریخ انتشار: 1394/02/18 02:28
نظری:
هفته آینده مسئولان سازمان لیگ برای بازدید نهایی به مسجد سلیمان می‌آیند اما تصور می‌کنم مشکلی برای میزبانی نداشته باشیم و می‌توانیم در شهر خودمان به مصاف حریفان برویم.

به گزارش آسماری نیوز محمد نظری مدیرعامل باشگاه نفت مسجدسلیمان در مورد اینکه چرا قرارداد بازیکنان نفت مسجد سلیمان هنوز در سازمان لیگ ثبت نشده، گفت: ما در لحظه آخر قراردادها را ثبت می‌کنیم و همه مدارک داخل پوشه آماده است و فردا که تیم برای برگزاری اردو به تهران می‌آید قراردادها را هم ثبت می‌کنیم.

وی ادامه داد: ما شش سهمیه لیگ برتری جذب کرده‌ایم و منتظر شروع مسابقات هم هستیم و نتایج مسابقات هم در مستطیل سبز رقم می‌خورد و تیم ما هم کاملا آماده است.

مدیرعامل باشگاه نفت مسجد سلیمان در مورد قرعه کشی و اینکه نفت می‌تواند در ورزشگاه مسجد سلیمان میزبان باشد، گفت: از قرعه کشی راضی هستیم و در هفته اول با سایپا بازی داریم و هفته دوم هم میزبان پدیده مشهد هستیم. با این تیم هم در فینال لیگ دسته اول بازی کرده‌ایم. از نظر ورزشگاه هم مشکلی نیست و هفته آینده مسئولان سازمان لیگ برای بازدید نهایی به مسجد سلیمان می‌آیند اما تصور می‌کنم مشکلی برای میزبانی نداشته باشیم و می‌توانیم در شهر خودمان به مصاف حریفان برویم.

به گزارش آسماری نیوز حمید بوحمدان بازیکن سابق نفت مسجدسلیمان که فصل گذشته به نفت تهران رفته بود با عقد قرارداد رسمی به تیم نفت مسجد سلیمان پیوست.

فصل نقل و انتقالات فردا( پنجشنبه) به پایان می‌رسد.