1403/06/31 04:40


113325
تاریخ انتشار: 1396/10/24 17:59
هفته نوزدهم رقابت‌های لیگ یک
تیم نفت مسجدسلیمان با یکگل دیرهنگام پیروزی ۲ بر یک مقابل صبای قم را جشن گرفت.

به گزارش آسماری,تيم فوتبال نفت مسجدسليمان در ادامه رقابتهاي ليگ دسته اول كشور در خانه با نتيجه 2 بر 1 از سد ميهمان خود صباي قم گذشت.

 

در اين ديدار كه از ساعت 14 و در استاديوم شهيد بهنام محمدي آغاز شد نفتي ها با تك گل حسين دوستدار در نيمه اول از حريف خود پيش افتادند.


در ادامه و با آغاز نيمه دوم همچنان تيم نفت به حملات خود ادامه داد اما در دقيقه  78 و در پي يك ضربه ايستگاهي تيم صبا موفق شد گل تساوي را به ثمر برساند .
نفتي ها كه در مقابل خيل عظيم هواداران خود سه امتياز را از دست رفته مي ديدند بر حملات خود افزوده و سرانجام در دقيقه 88 توسط مجيد ايوبي به گل برتري رسيدند.

 

شرح گل ها:

۱-۰ (نفت): میلاد میداودی پا به توپ به درون محوطه جریمه صبای قم پیشروی کرد و پس از جا گذاشتن مدافع حریف یک پاس عرضی برای حسین دوستدار فرستاد تا این بازیکن با ضربه‌ای محکم توپ را به تور دروازه صبای قم بدوزد.

 

۱-۱ (صبا): جهانگیر عسکری از یک ضربه شروع مجدد توپ بلندی را به درون محوطه جریمه نفت مسجدسلیمان فرستاد و ابراهیم لطفی با استفاده از غفلت خط دفاعی و دروازه‌بان میزبان با ضربه سر دروازه زردپوشان را گشود.

 

۲۱- (نفت): در پی ارسال توپ به محوطه جریمه صبای قم، چند ضربه بین بازیکنان ردوبدل شد تا در نهایت پرواز بلند مجید ایوبی و ضربه سر این بازیکن دروازه حریف را فرو ریخت و گل پیروزی بخش نفت را رقم زد.

 


نفت با كسب اين سه امتياز با 42 امتياز همچنان به شايستگي هرچه تمام تر بر صدر جدول تكيه زده است.


هفته آينده روز يك شنبه اول بهمن ماه تيم نفت در چهارچوب هفته بيستم اين رقابتها در خانه ميزبان ايرانجوان بوشهر خواهد بود.