1403/06/31 04:30


113336
تاریخ انتشار: 1396/11/06 17:41
امام جمعه اندیکا:
امام جمعه اندیکا ضمن انتقاد از بی توجهی اداره کل میراث فرهنگی و گردشگری به اندیکا از تلاش های نیروی انتظامی در کمک به ساماندهی بخش گردشگری تقدیر کرد.

حجت الاسلام سید اکبر موسوی در خطبه های نماز جمعه این هفته اندیکا با انتقاد از بی توجهی اداره کل میراث فرهنگی و گردشگری به این شهرستان اظهار کرد:قریب به دو سال است که اداره میراث فرهنگی و گردشگری اندیکا،متولی ندارد و اداره کل میراث فرهنگی با بی توجهی مطلق به سادگی از کنار این موضوع گذشته است و حاضر به تعیین تکلیف این وضعیت نیست.

 

موسوی به حضور تورهای گردشگری مختلف در اندیکا اشاره کرد و گفت:شاهد حضور تورهای گردشگری مختلفی بدون هیچگونه نظارتی در شهرستان هستیم که هیچکدام از موازین اخلاقی و زیست محیطی را رعایت نمیکنند و معلوم نیست این روند تا چه زمان دیگری میخواهد ادامه پیدا کند.

 

امام جمعه اندیکا افزود:از اینکه تورهای گردشگری مختلط و بدون رعایت موازین شرعی و با مجوز میراث فرهنگی استان و بدون نظارت به اندیکا می آیند و حرمت شکنی می کنند بشدت گله مندیم .بیش از دوسال است که تذکر می دهیم ولی اهمیت نمیدهند.

 

رئیس شورای فرهنگ عمومی اندیکا تصریح کرد:ما بشدت گلایه مندیم و تقاضا داریم هر چه سریع تر مجوزهای تورهای گردشگری مختلط لغو گردد‌ ‌و مردم خواستار برخورد با هنجار شکنان در این زمینه هستند.

 

امام جمعه اندیکا در پایان ضمن تقدیر از تلاش های نیروی انتظامی در برخورد با هنجارشکنان اظهار کرد:از نیروی انتظامی استان و شهرستان که با وجود همه کمبودها،حضور فعال و بموقع دارند و حافظ امنیت اجتماعی هستند،صمیمانه تقدیر و تشکر می کنیم و انتظار داریم با همین جدیت در مقابل هنجارشکنان بایستند و اجازه رفتارهای خلاف عفت عمومی را ندهند.