1403/06/31 04:43


113345
تاریخ انتشار: 1396/11/14 16:54
محمود فکری:
سرمربی نفت مسجد سلیمان گفت: متاسفانه همانند هفته گذشته تمرکزمان را از دست دادیم و از روی یک ضربه ایستگاهی گل خوردیم.

 محمود فکری پس از تساوی 2 بر 2 تیمش در برابر آلومینیوم اراک گفت: بازی بسیار خوب و زیبایی بود و موقعیت های زیادی روی هر دو دروازه به وجود آمد اما ما نتوانستیم از گل برتریمان به خوبی مواظبت کنیم.

 

محمود فکری سرمربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان در مورد توقف تیمش در برابر آلومینیوم اراک گفت: بازی بسیار خوب و زیبایی را به نمایش گذاشتیم و موقعیت های فراوانی روی هر دو دروازه شاهد بودیم و خدا رو شکر توانستیم در همان نیمه اول به گل برتری برسیم ولی نتوانستیم به خوبی از گل برتری‌مان استفاده کنیم.

 

وی افزود: در نیمه دوم هم پس از این که بازی به تساوی کشیده شد دوباره موفق به زدن گل برتری شدیم ولی متاسفانه همانند هفته گذشته تمرکزمان را از دست دادیم و از روی یک ضربه ایستگاهی گل خوردیم.

 

محمود فکری در ادامه گفت: هواداران ما باید یار دوازدهم ما باشند، اینگونه نمیشود که تمام پنج هزار هوادار حاضر در ورزشگاه انتظار داشته باشند ترکیب مورد علاقه خود را در زمین ببینند یا تعویض هایی که انجام میشود مطابق میل آنها باشد، در این صورت ما پنج هزار ارنج گوناگون خواهیم داشت.

 

محمود فکری افزود: اگر 46 امتیازی که تا این مرحله از مسابقات جمع شده است همه حاصل تلاش هواداران است، پس در ادامه راه هم خودشان تیم را هدایت کنند چون اینگونه نمیشود که ما به حرف آنها گوش دهیم و تمام خواسته هایشان را در زمین پیاده کنیم.

 

فکری خاطر نشان کرد: اگر قرار بر این باشد که  همیشه تیم ما روی دور برد باشد و هواداران هم بیایند و ما را حمایت و تشویق کنند و برود، این هیچ ارزشی کاری ندارد چون ما در روزهای شکستمان به حمایت آنها نیاز داریم.

 

محمود فکری در ادامه گفت: چیزی که برای ما بسیار مهم است، این است که تمام بازیکنانی که در اختیار داریم باید تابع تیم باشند چون همه ما داریم برای این تیم وقت میگذاریم و زحمت میکشیم، چه بازیکنان بومی و چه بازیکنان غیر بومی باید تلاش کنند تا به نتیجه دلخواهمان برسیم.

 

فکری در پایان گفت: در نیم فصل دوم امتیاز گیری بسیار سخت است و هیچ تیمی به راحتی امتیاز از دست نخواهد داد و همین هم کار را برای تیم های بالای جدول بسیار سخت تر میکند، پس از همه هواداران میخواهیم برای موفقیت تیمشان تلاش کنند تا در پایان فصل خاطرات خوبی برای هم بسازیم.