1403/06/31 04:36


113349
تاریخ انتشار: 1396/11/04 19:50
به مناسبت سالروز ميلاد حضرت زينب (س) صورت گرفت
به مناسبت سالروز ميلاد عقيله ي اهل بيت ، حضرت زينب (س) و روز پرستار ، از مقام اين قشر زحمت كش و ايثارگر توسط مديرعامل شركت بهره برداري نفت و گاز مسجدسليمان تجليل به عمل آمد .

به گزارش آسماری به نقل از روابط عمومي شركت بهره برداري نفت و گاز مسجدسليمان ، مهندس قباد ناصري كه در اين مراسم از سوي شاپور عالي پور مدير خدمات  ابوذر شجاعي رييس روابط عمومي و داريوش نجفي رييس دفتر مديرعامل همراهي مي شد با حضور در بيمارستان امام خميني ( ره ) مسجدسليمان از زحمات قشر ايثار گر پرستار تجليل كرد .

 

وي با بيان سخناني در جمع پرسنل و مديريت اين بيمارستان ضمن تبريك فرا رسيدن ميلاد اسوه ي صبر و بردباري حضرت زينب (س) كه به ميمنت ميلادش اين روز بعنوان روز پرستار نامگذاري شده است اظهار

 داشت : پرستاري نه يك شغل بلكه يك دنيا صبر و حوصله و ايثار است كه انجام امورات مربوط به آن از عهده هر كسي ساخته نيست .

 

وي با بيان اين كه بهداشت و درمان صنعت نفت پشتيبان و ياور مطمئني براي شركت هاي بهره بردار است افزود : به پشتوانه ي ايثارگري شما عزيزان زحمت كش در بخش بهداشت و درمان صنعت نفت است كه همكاران شما در شركت هاي بهره بردار با خاطري آسوده به خدمت و فعاليت مشغول هستند .

 

مهندس ناصري با اعلام اينكه مجوز احداث و تكميل بيمارستان 32 تختخوابي نفت مسجدسليمان با زحمات و پيگيري هاي مهندس ظاهري نماينده مردم در مجلس شوراي اسلامي  مهندس عالي پور مديرعامل شركت ملي نفتخيز جنوب و عنايت و مساعدت وزير محترم نفت صادر شده است افزود : تا 2 ماه آينده مرحله ي تشريفات مناقصه و انتخاب پيمانكار اجرايي به اتمام مي رسد و بزودي عمليات اجرايي اين پروژه بزرگ و اميد بخش آغاز مي شود .

 

در پايان اين مراسم وي با اهداي شاخه گل از زحمات و خدمات جامعه ي پرستاري بهداشت و درمان صنعت نفت مسجدسليمان تجليل بعمل آورد .