1403/06/31 00:58


113370
تاریخ انتشار: 1396/12/08 15:44
دبیر هیئت گلف مسجدسلیمان:
دبیر هیئت گلف مسجدسلیمان گفت: جامعه گلف مسجدسلیمان از انتقال جام مرحوم حسین پور ناراحت است و به‌نظر می‌رسد این یک تصمیم سیاسی بود که این رقابت‌ها در اهواز برگزار شود.

 میلاد حاجی‌پور  اظهار کرد: ما یادواره و جامی را با عنوان “جام مرحوم شهباز حسین‌پور” از ۱۶ سال پیش در مسجدسلیمان داشته‌ایم که مرحوم حسین‌پور یکی از ورزشکارانی بود که علاوه بر مهارت بالا در رشته گلف، از نظر اخلاقی هم بسیار بالا و الگو بود و حتی در کشور مطرح بود.

 

دبیر هیئت گلف مسجدسلیمان گفت: پس از فوت مرحوم حسین‌پور، به پاس خدمات و شخصیت والای وی، برگزاری این جام را در مسجدسلیمان آغاز کردیم و از ۱۶ سال پیش تاکنون زحمت‌های زیادی کشیده شدتا این جام به‌عنوان یک تورنمنت کشوری باکیفیت مطرح شود.

 

وی افزود: یک ماه پیش نامه‌ای از سوی فدراسیون گلف به شرکت بهره‌برداری نفت‌وگاز مسجدسلیمان آمد که خواستند برنامه‌ریزی مسابقات جام حسین‌پور را برای اسفندماه انجام دهیم که ما نیز از طرف شرکت جزئیات مسابقات را آماده کردیم و اعلام کردیم هشتم تا سیزدهم اسفندماه این مسابقات را در مسجدسلیمان برگزار می‌کنیم که فدراسیون نیز طی نامه‌ای مسابقات را به هیئات گلف کل کشور اعلام کرد.

 

حاجی‌پور گفت: متاسفانه طی اقداماتی که رئیس هیئت گلف استان انجام داد از ما درخواست کردند این مسابقات در اهواز برگزار شود که ما نیز به ناچار پذیرفتیم اما کل جامعه گلف مسجدسلیمان از این تصمیم ناراحت است زیرا این جام هویت گلف مسجدسلیمان است و سال‌ها برای آن زحمت کشیده شده است و به‌نظر می‌رسد این یک تصمیم سیاسی بود که این رقابت‌ها در اهواز برگزار شود.

 

دبیر هیئت گلف مسجدسلیمان گفت: به‌هرحال این مسابقات قرار بود این هفته و در روز هشتم اسفندماه آغاز شود که به دلیل بارندگی به هفته آینده موکول شد و ما با وجود ناراحتی‌ها برای برگزاری این مسابقات همکاری لازم را انجام خواهیم داد.

 

وی بیان کرد: ناراحتی ما از فدراسیون و هیئت استان این است که هیچ مشورتی برای انتقال این مسابقات به اهواز با ما صورت نگرفت و ما درحالی‌که راضی به این مسئله نبودیم پذیرفتیم که این مسابقات در اهواز برگزار شود.