1403/06/31 01:01


113389
تاریخ انتشار: 1397/01/25 16:09
نماینده مردم لالی در مجلس:
نماینده مردم لالی در مجلس شورای اسلامی امروز و برای چندمین بار کاروان استاندار و مدیران کل ادارات استانی را جهت بررسی و پی گیری مشکلات مردم در لالی به این شهرستان کشاند .

به گزارش آسماری به نقل از لالی نیوزعلی عسکر ظاهری در این جلسه ضمن تشکر از حضور مستمر استاندار در لالی به مسئله احداث سد تراز اشاره و عنوان کرد : امسال با همه مشکلاتی که بود 20 میلیارد برای آغاز فعالیت های اجرایی در سد تراز کنار گذاشته شده است و این میزان اعتبار در سال های بعد و در راستای تکمیل آن هم افزایش خواهد یافت .

 

وی عنوان کرد : در حوزه آب شرب چاه های حفاری شده برای آب شرب مردم شهر در بخش حتی صورت گرفته که از کیفیت بسیار بالایی برخوردار است و تنها که مانده باید در زمینه لوله گذاری و انتقال آب به شهر سرعت بیشتری در کار صورت گیرد .

 

نماینده مردم لالی – مسجدسلیمان – اندیکا و هفتکل در ادامه عنوان کرد : مردم در لالی درآمد زیادی ندارند و لذا مسئولان باید کارهای وعده داده شده را سریعتر به مرحله اجرا در آورند تا نتایج این جلسات را در زندگی خود ببینند .

 

ظاهری در انتها با گلایه از وضعیت فاضلاب در لالی تاکید کرد : لالی فاقد یک سیستم درست و مناسب در حوزه فاضلاب است و لذا از استاندار انتظار داریم که آبفای استان را جهت برطرف کردن این مشکل پای کار بیاورند .