1403/06/31 01:05


113390
تاریخ انتشار: 1397/01/25 16:12
استاندار خوزستان در جمع مردم لالی
استاندار خوزستان عنوان کرد : پل جایگزین چم شور لالی حتما تا قبل از توزیع اعتبارات مورد رسیدگی قرار خواهد گرفت.

به گزارش آسماری به نقل از لالی نیوز استاندار خوزستان به فاصله کمتر از چند ماه برای بار دیگر در جمع مردم لالی حاضر شده و در خصوص وعده های داده شده و مطالبات مردم به سخنرانی پرداخت .

 

وی در آغاز سخنان خود اظهار داشت : شهرستان لالی پس از شهرستان شدن توسعه پیدا کرده است اما متناسب با نیاز و انتظارات مردم منطقه نبوده است .

 

دکتر شریعتی اظهار داشت : به دلیل همین محرومیت و با توجه به مشکلات لالی اعتبارات تخصیصی به لالی را مستقیما و شخصا بررسی می کنم و با توجه به حساسیتی که در این خصوص دارم امیدوارم با تخصیص اعتبارات مناسب و کمک به دستگاه های مختلف در لالی از جمله شهرداری خدمات دهی به مردم افزایش یابد .

 

وی با اشاره به ظرفیت های عظیم گردشگری در لالی تصریح کرد : جاذبه ها و دیدنی های گردشگری در لالی نباید نادیده گرفته شود چرا که می توانند موجب توسعه منطقه و افزایش درآمد مردم این شهرستان شود .

 

استاندار خوزستان در ادامه به یکی از سخنان مردمی چنین پاسخ داد : ما منت دار رای های مردم هستیم و آن ها را پاس می داریم و به صورت ویژه ای قدردان این حمایت های مردمی هستیم و در برابر تعهدات خود ایستاده و به وعده های خود وفا خواهیم کرد .

 

وی با اشاره به موضوع سد تراز اعلام کرد :سد تراز در حالی که از سال ها پیش تنها بر سر زبان ها بوده با همه تلاشی که به همراه نماینده مردم در مجلس داشتیم 20 میلیارد تومان اعتبار جهت آغاز کار اجرایی آن جذب شده چرا که اعتقاد داریم احداث این سد نه تنها وضعیت اشتغال در لالی را بهبود می بخشد بلکه امنیت آبی را برای مصارف شرب و کشاورزی در شهرستان لالی به دنبال خواهد داشت .

 

شریعتی همچنین در پاسخ به مطالبه جاده لالی به الیگودرز تاکید کرد :این طرح در قانون بودجه 97 تصویب شده و طرح آن در مناطق الیگودرز به احمدفداله و دره قائد و باباروزبهان به سمت لالی و مسجدسلیمان خواهد بود که در این مسیر و در سه راهی منطقه احمد فداله جاده ای هم به سمت دزفول خواهد رفت تا به عنوان یک مسیر جدید بین شهری هم انجام شود .

 

وی همچنین به چهار خطه کردن جاده لالی به مسجدسلیمان اشاره و تصریح کرد : مطالعات این طرح به اتمام رسیده و بنده قول می دهم که کار اجرایی آن در سال 97 آغاز خواهد شد .

 

استاندار جوان خوزستان عنوان کرد : پل جایگزین چم شور لالی حتما تا قبل از توزیع اعتبارات مورد رسیدگی قرار خواهد گرفت تا در صورت بهسازی مراحل کار روی آن صورت گرفته و یا پل جدیدی جایگزین شود و این وعده ها مطمئنا قابل رسیدگی می باشند چرا که ما برای وعده های خود یک مسئول رسیدگی و پیگیری قرار داده تا همه امور به مرحله نهایی برسند .

 

دکتر شریعتی در ادامه اظهار داشت : طبق آماری که از استخدامی های پتروشیمی زیلایی گرفته شد متوجه این موضوع شدم که سهم مردم لالی سهم کمی بود و مسئولان شهرستان پیگیری های کافی را جهت ثبت سهمیه ای حداقل 20 درصد از کلیه استخدامی های این شرکت برای جوانان لالی داشته باشند .