1403/06/31 01:07


113409
تاریخ انتشار: 1397/02/18 19:29
بازیکنان و کادر فنی تیم گلف نفت مسجدسلیمان صبح امروز با مهندس ناصری مدیرعامل شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان دیدار کردند.

به گزارش آسماری به نقل از پایگاه اطلاع رسانی هیات گلف مسجدسلیمان,بازیکنان و کادر فنی تیم گلف نفت مسجدسلیمان صبح امروز با  مهندس ناصری مدیرعامل شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان  دیدار کردند.

 

در این دیدار که با حضور مهران نصیریان دوست رئیس شورای ورزش شرکت نفت و گاز, ابوذر شجاعی برجوئی سرپرست تیم های گلف نفت مسجدسلیمان و روح الله بهمنی سرپرست امور ورزش شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان برگزار می شد میلاد حاجی پور سرمربی تیم گلف نفت مسجدسلیمان با ارائه گزارشی از عملکرد این تیم در سالی که گذشت گفت:تیم گلف نفت مسجدسلیمان در مسابقات سال گذشته موفق به کسب دو عنوان قهرمانی و نایب قهرمانی در مسابقات گلف کشور شد.

 

وی افزود:با تلاش و همت بازیکنان و حمایت های شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان در اسفند ماه سال 1396 موفق به کسب عنوان قهرمانی در مسابقات قهرمانی کشور (یادواره مرحوم حسین پور) درشهر اهواز شدیم و در پایان مسابقات لیگ برتر گلف کشور نیز توانستیم عنوان نایب قهرمانی را  برای گلف مسجدسلیمان کسب نمائیم.

 

در ادامه این جلسه ابوذر شجاعی برجوئی سرپرست تیم های گلف نفت مسجدسلیمان در رابطه با اقدامات انجام شده در رشته گلف گفت:درسالهای گذشته میانگین سنی بازیکنان گلف در مسجدسلیمان بالا بود اما با تدابیری که اندیشیده شد و اقداماتی که صورت گرفت توانستیم  با حمایت شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان کار استعدادیابی در ورزش گلف را بین نوجوانان علاقه مند انجام دهیم و نسل جدیدی از بازیکنان را به ورزش گلف معرفی نمائیم.

 

وی افزود:قطعا این بازیکنان جوان آینده سازان ورزش گلف در مسجدسلیمان و کشور خواهند بود و خواهند توانست موفقیت های چشمگیری را در این رشته کسب نمایند.

رئیس هیات گلف مسجدسلیمان عنوان داشت:در حال حاضر اکثر بازیکنان و مربیان تیم های لیگ برتر گلف کشور افرادی هستند که از مسجدسلیمان وارد رشته گلف شدند و در دیگر تیم ها به عنوان بازیکن یا کادر فنی فعالیت می کنند.

 

شجاعی ادامه داد :در حال حاضر زمین گلف نفت مسجدسلیمان تنها زمین گلف در کشور می باشد که استانداردهای فنی این رشته را دارا می باشد و با حمایت شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان این زمین بصورت رایگان در اختیار علاقه مندان به این رشته ورزشی قرار می گیرد.

 

شجاعی یادآور شد:در مسابقات لیگ برتر گلف کشور بارها شاهد بودیم که چند مسابقه بین تیم های مختلف در زمین گلف نفت مسجدسلیمان برگزار می شد و عملا می توانیم بگوییم که شاکله گلف کشور براساس  حمایت هایی است که توسط شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان از این ورزش انجام می شود.

 

مهندس ناصری مدیرعامل شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان در این دیدار ضمن تبریک به بازیکنان و کادر فنی تیم گلف در پی کسب موفقیت های اخیر در مسابقات گفت:از آنجایی که ورزش گلف در مسجدسلیمان قدمت و سابقه بالایی دارد باید تلاش کنیم تا کسب عناوین برتر در این رشته برای گلف مسجدسلیمان  حفظ شود.

 

وی افزود:گلف می تواند به عنوان یک آموزشگاه برای جوانان باشد و باید با استفاده از تجربه و ظرفیت پیشکسوتان ,این  ورزش حرفه ای را به نسل جدید و جوانان منتقل کنیم.

 

ناصری تاکید کرد:مشکلات و کاستی های موجود در ورزش گلف باید  بررسی  و رفع شود و تلاش کنیم زمین گلف مسجدسلیمان همچون گذشته  استانداردهای لازم را حفظ نماید و میزبان خوبی در مسابقات مختلف این رشته باشیم  چرا که مسجدسلیمان زادگاه گلف می باشد.

 

 

مدیرعامل شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان تاکید کرد: ورزش می تواند تاثیرات بسیاری بر سلامت جسم و روح مردم و ایجاد نشاط در خانواده ها داشته باشد و لذا باید تلاش کنیم تا با نگاه حرفه ای به مقوله ورزش و کمک به توسعه ورزش در شهرستان زمینه را برای افزایش نشاط و امید در جامعه و بویژه نسل جوان فراهم کنیم.