1403/06/29 20:31


119
تاریخ انتشار: 1394/02/18 02:29
توسط حسین عالی محمدی
ˈحسین عالی محمدیˈ جوان مسجد سلیمانی توانست با حمل توپ فوتبال بر روی پیشانی، هزار و 693 پله برج میلاد را در زمان 30 دقیقه و 22 ثانیه طی کند.

   ˈحسین عالی محمدیˈ جوان مسجد سلیمانی توانست با حمل توپ فوتبال بر روی پیشانی، هزار و 693 پله برج میلاد را در زمان 30 دقیقه و 22 ثانیه طی کند.

 
به گزارش آسماری نیوز این ورزشکار مسجدسلیمانی در گفتگوی با خبرنگار ما  اظهار داشت:صبح امروز توانستم از لابی زیرزمین برج میلاد تا گنبدآسمان برج را که 1693پله دارد را در زمان30دقیقه و22ثانیه با حفظ تعادل توپ فوتبال بر روی پیشانی طی کنم.
وی ادامه داد: ثبت این رکورد تحت نظارت ناظران و داوران هیات ورزشهای همگانی استان تهران بوده و با این رکورد عنوان سریعترین ورزشکار ورزشهای همگانی کشور را به نام خود و شهر مسجدسلیمان ثبت کردم.
وی ادامه داد: برای ثبت این رکورد 27 روز است که تمرینات خود را شروع کرده ام و هر روز 8 ساعت تمرین می کنم.
عالی محمدی هدف اساسی خود از این اقدام را مطرح کردن نام زادگاه خود عنوان کرد و گفت: در صدد هستم در اقدام بعدی مسیر کربلا تا نجف را در مدت دو روز با سر و روپایی زدن توپ فوتبال طی کنم.
عالی محمدی با بیان اینکه این اقدام دو روز بعد از اربعین حسینی صورت می گیرد، افزود: امیدوارم در سه بخش از طلوع تا غروب آفتاب مسافت 100کیلو متری این دو شهر را با حمل توپ فوتبال بوسیله سر و روپایی زدن طی کنم.
شایان ذکر است که حسین عالی محمدی رکوردهای دیگری هم از این قبیل به نام خود به ثبت رسانده که از جمله آنها رکورد اولین فاتح هد زن برج میلاد در سال 92 است.
 
امید است تا مسئولین مربوطه حمایت های مادی و معنوی خود را  برای تکرار چنین موفقیت هایی توسط جوانان با  استعداد مسجدسلیمان بیشتر کنند.