1403/06/29 20:36


120
تاریخ انتشار: 1394/02/18 02:29
در حالیکه گرمای طاقت فرسای خوزستان از 50 درجه سانتی گراد عبور کرده و دستگاههای خنک کننده دیگر قادر به مقابله با گرما نیستند ، در زیر اشعه های سوزان آفتاب خوزستان ، هستند مردانی که مردانه و جانانه با روحیه ای جهادی کار می کنند تا به هدف مقدسی که دارند و آن شاد کردن دل همشهریانشان است برسند .

به گزارش آسماری نیوز به نقل از روابط عمومی شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان،  در حالیکه گرمای طاقت فرسای خوزستان از 50 درجه سانتی گراد عبور کرده و دستگاههای خنک کننده دیگر قادر به مقابله با گرما نیستند ، در زیر اشعه های سوزان آفتاب خوزستان ، هستند مردانی که مردانه و جانانه با روحیه ای جهادی کار می کنند تا به هدف مقدسی که دارند و آن شاد کردن دل همشهریانشان است برسند .

 از روزی که تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان توانست بصورت مستقیم از لیگ یک به لیگ برتر راه یابد زمزمه هایی مبنی بر استاندارد نبودن تنها استادیوم این شهر که دست بر قضا قدیمی ترین استادیوم فوتبال خاورمیانه هم هست شروع شد و اظهار نظرهای مقامات فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ مبنی بر عدم برگزاری های خانگی این تیم در مسجدسلیمان به این زمزمه ها رنگ واقعیت بخشید و موجب دلمشغولی و نگرانی هواداران پرشمار این تیم شد .

این هواداران که براستی یکی از بی نظیر ترین طرفداران فوتبال در ایران هستند با مراجعات مکرر به مسئولین این شرکت و نیز مقامات و مسئولین شهری خواهان و خواستار پیدا کردن راهی برای انجام بازی های تیم محبوبشان در شهر خودشان بودند . مدیران این شرکت که حمایت مدیران شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب و مجموعه استانداری خوزستان را در تحقق خواسته به حق طرفداران تیمشان همراه می دیدند با برگزاری جلسات متعدد با مقامات فدراسیون فوتبال شرایط کسب موافقت برگزاری مسابقات در این ورزشگاه پیر را جویا شدند .

با مشخص شدن ابهامات و ایرادات کار ، بلافاصله تیم بازسازی استادیوم شکل گرفت و مهندس سیروس حیدری مدیرخدمات این شرکت مسئولیت این کار خطیر و جهادی را عهده دارد شد و با بسیج تمامی مجموعه تحت مدیرتش با همان روحیه ی رزمندگی اش که نشأت گرفته از روزهای حضور در جبهه ونبرد داشت از صبح اول وقت تا پاسی از شب همراه و همگام با کارگران بر سر صحنه حاضر بود و با لبخندی بر لب و روحیه ای بشاش به آنان انرژی می بخشید تا روز به روز بر پیشرفت فیزیکی این پروژه بزرگ افزوده شود .

مهندس ابراهیم پیرامون ، مدیرعامل شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان هم با سرکشی و بازدید های مداوم و روزانه ضمن مشاهده عملکرد پرسنلش به آنها روحیه می بخشید .

 هر روز که به زمان برگزاری مسابقات لیگ برتر نزدیک تر می شد برمیزان استرس طرفداران تیم نفت افزوده تر می شد و آنانی که برای روند آماده سازی ورزشگاه به آنجا می آمدند از زبان مهندس حیدری این جمله را می شنیدند که " شک نداشته باشید این ورزشگاه برای حضور پرشور شما در بازی های خانگی آماده می شود و از اولین بازی خانگی میتوانید تیم محبوبتان را از روی سکوهای همین استادیوم تشویق کنید . بروید و خودتان را برای آن روز آماده کنید " . و شنیدن این سخنان از زبان مدیر پروژه که با مشاهده جهاد و جنب و جوش کارگران در گرمای طاقت فرسا نشان از جدیت آنها برای تحقق این خواسته داشت بمانند آب خنکی می ماند که بر گرمای درون دل طرفداران ریخته می شد و آتش استرس و ناراحتی را در دل آنها خاموش می ساخت .

اینک از آن روزهای سخت دو ماه گذشته و با روحیه ی جهادی و اقدامات بسیجی وارانه پرسنل این شرکت خصوصاً عوامل اجرایی استادیوم شهید بهنام محمدی پوست انداخته و چهره ای جوان یافته بگونه ای کمتر کسی می تواند با حضور در استادیوم و مشاهده عکس های سه ماه پیش در مخیله اش تصور کند که این همان استادیوم قبلی است .

لحظه شماری مسجدسلیمانی ها برای اعلام نظر فدراسیون نیز پایان یافت و بهروان رئیس کمیته مسابقات لیگ برتر بصورت کتبی مراتب موافقت خود را برای برگزاری بازی های خانگی تیم نفت در ورزشگاه شهید بهنام محمدی اعلام کرد و با اعلام این خبر بار دیگر موجی از شادی و نشاط جامعه ورزشی این شهر را فرا گرفت تا رویای دیرینه حضور تیم های مطرح کشوری در شهرشان را تحقق یافته ببینند .

با گذر از روزهای سخت ، اینک ورزشگاه پیر خاورمیانه به همت کارگران و مدیران این شرکت و با بهره گیری از توان و تجهیزات موجود و تأسی از روحیه جهادی و بسیجی وارانه دوران دفاع مقدس دوباره جوان شد و با عزم جزم و روحیه جهادی این مجموعه یک عملیات ناممکن ممکن شد تا در سالی که مزین به « اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی » است موجبات تحقق خواسته مولا و مقتدایشان را بمنظور اشاعه فرهنگ ورزشکاری و پهلوانی با کمترین هزینه ممکن همراه با عزم جهادی فراهم آورند و بار دیگر شعار " ما می توانیم " را به فعل مبدل سازند .