1403/06/29 20:42


124
تاریخ انتشار: 1394/02/18 02:29
عبدالمجید باقری‌نیا:
به گزارش آسماری نیوز عبدالمجید باقری‌نیا در نشست خبری قبل از اولین دیدار خانگی مقابل پدیده مشهد، اظهار کرد: شرایط تیم نفت مسجدسلیمان در نخستین بازی خانگی‌اش بسیار خوب است و تنها محروم ما هوادارانمان هستند.

 به گزارش آسماری نیوز عبدالمجید باقری‌نیا عصر امروز در نشست خبری قبل از اولین دیدار خانگی مقابل پدیده مشهد، اظهار کرد: شرایط تیم نفت مسجدسلیمان در نخستین بازی خانگی‌اش بسیار خوب است و تنها محروم ما هوادارانمان هستند.

وی افزود: در نخستین بازی خانگی تیم نفت مسجدسلیمان بیش از ده هزار هوادار تیم نفت تنها محرومان این بازی هستند که در بازی فردا مقابل پدیده حضور ندارند که امیدوارم این محرومیت بخشیده شود.

سرمربی تیم فوتبال نفت‌ مسجدسلیمان ادامه داد: متاسفانه ما می توانستیم با حضور گرم هوادارانمان که قوت قلب و پشتیبان ما هستند در این بازی به میدان برویم اما بر خلاف آیین نامه جدید انضباطی که در آن گفته شده این گونه محرومیت ها باید با جریمه نقدی بخشیده شود متاسفانه تاکنون محرومیت هواداران ما که البته مربوط به لیگ یک است بخشیده نشده است.

باقری نیا افزود: در بازی فردا تمام بازیکنانمان را در اختیار داریم و با روحیه ای بالا بدنبال بهترین نتیجه در اولین دیدار خانگی خود هستیم.

سرمربی نفت مسجدسلیمان با اشاره به تغییرات گسترده در بازیکنان تیم پدیده نسبت به سال گذشته گفت: تیم پدیده در فصل نقل و انتقالات خیلی بیشتر از تیم نفت دچار تغییر و تحول شده و تنها دو بازیکن از فصل پیش را همراه دارد ضمن اینکه یک بازیکن خارجی هم به آنها اضافه شده  و از لحاظ فردی تیم خوبی دارند. با این حال فیلم بازی این تیم را مقابل ملوان در هفته اول لیگ برتر بازبینی کردیم ونقاط ضعیف تیم پدیده را شناسایی و روی آنها برنامه ریزی کردیم.

عبدالمجید باقری نیا عنوان داشت: فردا بازی سختی پیش رو داریم اما امیدوارم که بازیکنان تیم نفت، همچون هفته قبل با یک بازی حساب شده به میدان بیایند تا بتوانیم حداکثر امتیاز را به دست آوریم.فردا هیچ فرصتی برای بازیکنان پدیده نخواهیم داد و برای کنترل بازیکنانی همچون عنایتی راهکارهایی را در نظر داریم.

وی ادامه داد : وظیفه ما به عنوان مربی فقط جمع کردن بازیکنان صاحب نام و درست کردن یک تیم و تمام کردن فصل نیست,من اگر نتوانم تا اخر فصل سه یا چهار بازیکن جوان به فوتبال تحویل دهم کاری نکرده ام و فقط مقداری پول گرفتم و یک فصل را تمام کردم.

سرمربی نفت مسجدسلیمان تاکید کرد :تمام تلاشم این است که تا نیم فصل اول تیم نفت را در لیگ برتر تثبیت کنم و در نیم فصل دوم  به رتبه ای تک رقمی در جدول برسیم.