1403/06/29 20:58


131
تاریخ انتشار: 1394/02/18 02:30
کمبود نیروی خدماتی در مدارس
حدود دو سال است که چندین مدرسه در مسجدسلیمان با مشکل کمبود نیروی خدماتی مواجه است و نیروی جدیدی برای نظافت این مدارس استخدام نمی شود.

  حدود دو سال است که چندین مدرسه در مسجدسلیمان با مشکل کمبود نیروی خدماتی مواجه است و نیروی جدیدی برای نظافت این مدارس استخدام نمی شود.

به گزارش آسماری نیوز یکی از مدیران همین مدارس که با این مشکل مواجه است در گفتگو با خبرنگار ما با اعلام نارضایتی از این وضعیت اظهار داشت: مدرسه ما نیروی خدماتی ندارد و خودم که مدیر مدرسه هستم روزهای جمعه برای نظافت دفتر مدرسه به مدرسه می روم تا حداقل دفتر مدرسه را تمیز نگه دارم ,متاسفانه برای نظافت محیط کلاسها و محیط مدرسه هیچ نیروی خدماتی در اختیار نداریم.

در رابطه با همین مشکل منوچهر قاسمی ریاست اداره آموزش و پرورش مسجدسلیمان می گوید: دو سال است که هیچ گونه نیروی خدماتی به آموزش و پرورش اختصاص داده نشده است . این مشکل تنها  مختص یک اداره منطقه خاص نیست در مسجدسلیمان تعداد98 نیروی خدماتی  نیاز داریم که بارها در جلسات مختلف با نماینده محترم و اداره کل آموزش و پرورش استان  اعلام نیاز  کردیم و در حال حاظر به نظر من تنها راهکار حل این مشکل اخذ مجوز استخدام نیروی جدید است .

وی ادامه داد: متاسفانه مدیران یا معاونان این مدارس وظیفه نظافت مدرسه را  انجام می دهند و نبود نیروی خدماتی و سرایدار از نظر بهداشتی و حفاظتی برای ما مشکلاتی بوجود آورده,امیدواریم دولت تدبیر  وامید فکری به حال این معضل بکند چرا که این مشکل جدی است و نیازمند حمایت دولت است.