1403/06/30 23:05


133433
تاریخ انتشار: 1397/06/06 19:32
از سوی فرمانداری مسجدسلیمان و به مناسبت هفته دولت
مدیرعامل شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان از سوی فرماندار این شهرستان بعنوان مدیر نمونه دولتی شناخته شد و لوح تقدیر دریافت کرد .

به گزارش آسماری به نقل از روابط عمومی شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان ، همایش تجلیل از مدیران و کارکنان  نمونه ی دستگاه های دولتی شهرستان مسجدسلیمان در سالن باشگاه مرکزی برگزار شد .

 

طی این مراسم از تعدادی از مدیران و کارمندان ادارات و سازمان های دولتی شهرستان مسجدسلیمان با اهدای لوح ، تقدیر بعمل آمد که در میان آنها مهندس قباد ناصری مدیرعامل شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان بعنوان مدیر نمونه و عبدالعظیم احمد فخرالدین رییس اداره ترابری و ابوذر شجاعی برجوئی رییس اداره روابط عمومی  این شرکت بعنوان کارمند  نمونه ی دولتی لوح تقدیر خود را از فرماندار این شهر دریافت کردند .

 

لازم به یادآوری است شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان که در حوزه ی عملیاتی 27000 کیلومتر مربع در شمال خوزستان فعالیت می کند با استفاده از توانمندی های درون سازمانی و همچنین تعریف و اجرای پروژه های متعدد در زمینه های مختلف ورزشی ، فرهنگی ، اجتماعی و ... اهتمام فراوانی در جهت ارایه خدمات به شهروندان در قالب مسئولیت اجتماعی به نمایندگی از وزارت نفت در این منطقه داشته است .