1403/06/30 18:04


133551
تاریخ انتشار: 1398/03/14 02:43
در بازدید نماینده مردم در مجلس,فرماندار و اعضای شورای تامین مسجدسلیمان ازکارخانه سیمان کارون مطرح شد
حجت السلام حیدرحجتی نیا سرپرست فرمانداری شهرستان به همراه علی عسگرظاهری نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی و همچنین اعضای شورای تامین شهرستان از کارخانه سیمان کارون بازدید نمودند.

 

به گزارش آسماری به نقل از روابط عمومی فرمانداری شهرستان مسجدسلیمان حجت السلام حیدرحجتی نیا سرپرست فرمانداری شهرستان بهمراه علی عسگرظاهری نماینده محترم مردم در مجلس شورای اسلامی و همچنین اعضای  شورای تامین شهرستان  از کارخانه سیمان کارون بازدید نمودند. 

 

حجت السلام حیدر حجتی نیا و هیات همراه  پس از   بازدید  از کارخانه درجلسه ای مشترک با مدیرعامل ،رئیس هیات مدیره  وتعدای ازمدیران کارخانه حضوریافتند.

 

حجتی نیا در این جلسه ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات در ماه مبارک رمضان و همچنین تسلیت فرا رسیدن ایام رحلت بنیانگذار کبیر انقلاب‌اسلامی، با اشاره به موضوع تحریم های ظالمانه کشورهای استکباری  اظهار داشت: مقدار زیادی ازنواقص و محدودیت ها در صنعت و اقتصاد طبیعی می باشد و همه ما باید این محدودیت ها را درک کنیم و می بایست تدبیری مناسب به خرج دهیم و آنچه مجموعه شورای تامین شهرستان از اعضای هیئت مدیره و مدیرعامل این کارخانه صنعتی انتظار دارند این است که با همین امکانات محدود بهترین تصمیم و تدبیر را دربهترین زمان ممکن جهت رفاه و معیشت هرچه بهتر پرسنل و رونق تولید دراین مجموعه صنعتی اتخاذ کنند زیرا دولت های مستکبر غربی بصورت جدی سفره مردم را نشانه گرفتند و قصد ایجاد نارضایتی هایی را در بین قشر کارگر را دارند اما نقشه شوم این مستکبران نقش برآب است زیرا قشر زحمتکش کارگر تا پای جان در کنار نظام و انقلاب خواهند ایستاد.

 

وی بیان داشت: کارخانه سیمان کارون باید هرچه سریعتر نسبت به راه اندازی و افتتاح یک دفترفروش در شهرستان اقدام نماید و همچنین با افتتاح  حسابهای مالی و بانکی در شهرستان کمک به گردش مالی بانکهای شهرستان نماید.

 

حجتی نیا خاطرنشان کرد: این مجموعه صنعتی باید در امورات عام المنفعه در شهرستان کمک و دستگیری کند و در بحث فرسودگی مدارس آموزش پرورش شهرستان که بالای ۶۰درصد فرسودگی فیزیکی دارند به این مجموعه فرهنگی کمک کنند.

 

سرپرست فرمانداری گفت: درخصوص تسهیلات بانکی از طریق مجموعه استانداری بصورت ویژه پیگیری خواهیم نمود تا فاز دوم این مجموعه هرچه سریعتر فعال و وارد مدار تولید شود.

 

در بخش دیگری از این جلسه علی عسگرظاهری نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات در ماه مبارک رمضان و تسلیت بمناسبت فرارسیدن رحلت بنیانگذار کبیر انقلاب و همچنین  تبریک پیشاپیش عید سعید فطر اظهارداشت: همه ما موظف و مکلف هستیم از چرخه تولید و صنعت کشور حمایت و پشتیبانی  کنیم و باید موانع را بر سر راه تولید و صنعت برداریم تا بتوانیم اشتغال پایدار و تولید ملی را افزایش دهیم زیرا با افزایش تولید ،سرمایه ملی نیز افزایش خواهد داشت.

 

ظاهری ضمن تشکر از جدیت مدیرعامل و اعضای هیئت مدیره و حمایت های  مجموعه  اداری شهرستان از این صنعت گفت:  جایگاه و نقش کارخانه سیمان در جهت رشد و توسعه اقتصادی و ایجاد فرصت های شغلی در منطقه بسیار مهم و ارزشمند است و باید با  برنامه ریزی و پیگیری های لازم جهت رفع مشکلات این مجموعه عظیم صنعتی اقدام نماییم.

 

وی افزود: کارخانه سیمان یکی از کارخانجاتی است که زمینه اشتغال را برای شهروندان فراهم نموده و امیدواریم با مدیریت جدید و نگاه نو که بر مجموعه حاکم شده است شاهد بهبود وضعیت تولید و اشتغال در این واحد صنعتی باشیم.

 

شایان ذکراست دراین بازدید سرپرست فرمانداری به اتفاق اعضای جلسه ازخط تولید و قسمتهای مختلف کارخانه بازدید بعمل آوردند.