1403/06/30 16:51


133563
تاریخ انتشار: 1398/03/22 10:56
با حضور نماینده مردم مسجدسلیمان
شرکت فرآورده های لبنی تک تاراز بختیاری در شهرک صنعتی مسجدسلیمان افتتاح و به بهره برداری رسید.

 

 

به گزارش آسماری,صبح امروز و با حضور مهندس ظاهری نماینده مردم مسجدسلیمان در مجلس,حجت الاسلام حجتی نیا فرماندار,باورصاد ریاست جهاد کشاورزی و جمعی ازمسئولین شهرستان شرکت فرآورده های لبنی تک تاراز بختیاری در شهرک صنعتی مسجدسلیمان افتتاح و به بهره برداری رسید.

 

مهندس ظاهری در مراسم افتتاح این واحد تولیدی گفت: خدا را شاکریم که امروز به همت مسئولین شهرستان یکی از واحدهای تولیدی در شهرک صنعتی که ظرفیت تولید 800 تن فرآورده های لبنی در سال را دارا می باشد با سرمایه گذاری بالغ بر 20 میلیارد ریال و اشتغال زایی مستقیم برای 12 نفر و150 نفر بصورت غیر مستقیم به بهره برداری رسیده است.

 

ظاهری ادامه داد:این واحد تولیدی یکی از  نیازهای شهرستان بوده که فعالیت آن سبب می شود تا دامداران سنتی منطقه بتوانند محصول خود را در بستری استاندارد و بهداشتی بفروش برسانند و موجب رونق دامداری در منطقه خواهد شد.

 

وی تصریح کرد: از صندوق کارافرینی امید و بانک توسعه تعاون شهرستان که سرمایه گذاران این واحد تولیدی هستند و تلاش های مدیر این مجموعه,جهاد کشاورزی و فرماندار شهرستان در جهت راه اندازی این واحد تولیدی سپاسپذاریم.

 

وی در بخش دیگری از سخنان خود با گلایه از مدیریت شهرک های صنعتی استان گفت: یکی از گلایه های اصلی ما از مدیریت شهرک های استان این است علیرغم آن که در مجموعه شهرستان حدود ۵۲ واحد سرمایه گزاری شده بود اما فعالیت امیدوار کننده ای وجود نداشت.

وی گفت: مشکلاتی که مربوط به شهرستان است  توسط فرماندار محترم در حال پیگیری ست و انتظار داریم مدیرعامل شهرک های صنعتی و معاون اقتصادی استاندار محترم به جد پیگیر حل دیگر مشکلات این شهرک باشند…

 

ظاهری ابراز امیدواری کرد:امیدواریم در سال رونق تولید شاهد شروع فعالیت دیگر پروژه های تولیدی و توسعه بستر صنعت در شهرستان مان باشیم.

 

عزیزی مدیر واحد تولیدی فرآورده های لبنی تک تاراز بختیاری در گفتگویی با خبرنگار ما گفت:شیر خام مورد نیاز این واحد تولیدی کاملا از دامداران بومی شهرستان و روستاهای اطراف خریداری می شود و از لحاظ کیفیت شیر خام و لبنیات تولیدی دارای کیفیت بسیار بالایی می باشد.

 

وی افزود:محصول تولیدی فرآورده های لبنی تک تاراز بختیاری در شهرستان های مسجدسلیمان,لالی,اندیکا,شوشتر,اهواز و ایذه از طریق نمایندگی های ما بفروش می رسد.