1403/06/30 17:19


133564
تاریخ انتشار: 1398/03/23 11:22
با حضور نماینده مردم مسجدسلیمان و رئیس دانشگاه جندی شاپور اهواز
واحد سی تی اسکن و انکولوژی(شیمی درمانی) بیمارستان 22بهمن مسجدسلیمان رسما افتتاح شد.

 

 

به گزارش آسماری,صبح امروز و با حضور علی عسگر ظاهری نماینده مردم مسجدسلیمان,دکتر نظری ریاست دانشگاه جندی شاپور اهواز,دکتر سرمست رئیس شبکه بهداشت و درمان مسجدسلیمان و جمعی از مسئولین شهرستان واحد سی تی اسکن و انکولوژی(شیمی درمانی) بیمارستان 22بهمن مسجدسلیمان رسما افتتاح شد.

 

دکتر نظری در گفتگو با خبرنگارن گفت:با افتتاح مرکز سی تی اسکن بیمارستان مسجدسلیمان که با پیگیری های مهندس ظاهری نماینده شهرستان و دانشگاه علوم پزشکی راه اندازی می شود دیگر نیازی به اعزام بیماران به دیگر شهرستان ها برای دریافت خدمات سی تی اسکن نخواهیم بود و با افتتاح این مرکز شاهد کاهش چشمگیر اعزام ها در بیمارستان مسجدسلیمان خواهیم بود.

 

وی افزود:دیگر واحدی که امروز در بیمارستان مسجدسلیمان به بهره برداری رسید واحد انکولوژی(شیمی درمانی) است که با ارائه این خدمات در بیمارستان باز هم شاهد کاهش اعزام ها به دیگر شهرها و استان ها خواهیم بود.

 

دکتر نظری تاکید کرد:بخش شیمی درمانی بیمارستان مسجدسلیمان از لحاط کیفیت خدمات درمانی هیچ تفاوتی با دیگر شهرها و استان ها ندارد و خدمات درمانی با همان کیفیت مطلوب به بیماران ارائه می شود.

 

وی تصریح کرد:با اجرائی شدن کد استروک724 برای بیماران سکته مغزی در بیمارستان مسجدسلیمان,درمان های اولیه برای این بیماران انجام می شود که تاثیر بسزایی در کاهش عوارض سکته در بیماران خواهد داشت و این خدمات درمانی نویدی برای ارائه خدمات مطلوب تر بهداشتی و درمانی در بیمارستان مسجدسلیمان خواهد بود.

 

 

رئیس دانشگاه جندی شاپور اهواز در خصوص مشکل کمبود آمبولانس در بیمارستان مسجدسلیمان گفت :کمبود آمبولانس یکی از معضلات اورژانس کل استان و کشور است که طی سالهای گذشته توانستیم تعداد 150  دستگاه آمبولانس به ناوگان اورژانس استان بیافزائیم که قطعا باز هم کمبودهایی در این حوزه داریم و لذا با پیگیری های صورت گرفته در آینده نزدیک 2 دستگاه آمبولانس جدید به بیمارستان مسجدسلیمان اهدا خواهد شد.

 

 

 

علی عسگر ظاهری نماینده مردم مسجدسلیمان,لالی,هفتکل و اندیکا در گفتگویی اظهار داشت: بخش سی تی اسکن یکی از بخش های مهم بیمارستانی برای تشخیص بیماری می باشد که خوشبختانه امروز شاهد افتتاح رسمی این مرکز در بیمارستان مسجدسلیمان هستیم.

 

وی افزود:دستگاه سی تی اسکن مسجدسلیمان ظرفیت ارائه خدمات به بیماران تا وزن 200 کیلوگرم را دارا می باشد و قطعا در ارائه خدمات درمانی به بیماران منطقه شمال استان خوزستان اثرگذار خواهد بود.

 

 

ظاهری تصریح کرد:بخش ها و دستگاه های مختلف در بیمارستان مسجدسلیمان وجود دارد که امیدواریم با مساعدت دکتر نظری ریاست دانشگاه علوم پزشکی جهت حضور پزشکان متخصص در این بیمارستان بهره برداری مطلوبی از این ظرفیت های موجود در بیمارستان مان داشته باشیم و شاهد کاهش اعزام ها به دیگر مراکز درمانی باشیم.