1403/06/30 14:57


133624
تاریخ انتشار: 1398/05/05 12:41
سرپرست فرمانداری اندیکا گفت: جست و جو برای یافتن جسد دو خواهر اهوازی که بعد از ظهر جمعه در سد شهید عباسپور این شهرستان غرق شده بودند در حال انجام است .

به گزارش آسماری,دو خواهری که 21 و 24 سال داشتند در رودخانه اندیکا مشغول آب بازی می شوند که به دلیل بی احتیاطی پای یکی از آنها لیز می خورد و در رودخانه می افتد. خواهرِ دوم سعی می کند خواهرش را نجات دهد که او هم در رودخانه غرق می شود.

 

برادر دو خواهر که برای گردش همراه آنها بود، گفت: متاسفانه کسی آنجا برای کمک همراهی نمی کرد. وقتی دیدم هر دو در حال غرق شدن هستند به سمت آنها نزدیک شدم. احتمال داشت من هم غرق شوم. شدت آب زیاد بود و شرایط طوری بود که امکان نجات آنها وجود نداشت.

 

علی خدری سرپرست فرمانداری اندیکا در این خصوص اظهار کرد: عملیات جست و جو برای یافتن اجساد غرق شدگان با هماهنگی جمعیت هلال احمر این شهرستان از روز گذشته (جمعه) آغاز شده است.

 

رییس شورای تامین شهرستان اندیکا ادامه داد: انتظار می‌رود گردشگرانی که به ساحل رودخانه‌های این شهرستان برای گذراندن تعطیلات سفر می‌کنند ضمن توجه به تابلوهای شنا ممنوع از نزدیک شدن بیش از حد به رودخانه خودداری کنند.