1403/06/30 13:30


133653
تاریخ انتشار: 1398/05/17 14:36
مدیرعامل شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان در پیامی سالروز شهادت محمود صارمی خبرنگار شهید خبرگزاری ایرنا را گرامی داشت و فرا رسیدن روز خبرنگار را به فعالان و تلاشگران جامعه ی خبری و رسانه ای تبریک گفت .
به گزارش آسماری به نقل از روابط عمومی شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان ، در پیام مدیرعامل شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان آمده است : قداست قلم تا بدانجا می رسد که خداوند باری تعالی در قرآن کریم به آن قسم یاد می کند . بنابراین قلمی که در دستان خبرنگاران این قشر روشنگر و آگاهی بخش قرار گرفته هم بُعد عرفانی دارد و هم بُعد اخلاقی . بی شک یکی از محروم ترین و سخت ترین شغل ها در میان سایر مشاغل ، خبرنگاری است . شغلی که برای آگاهی بخشی و روشنگری ، شب و روز و تعطیل و غیر تعطیل ندارد و فعالان و صاحبان این شغل با بجان خریدن تمامی مخاطرات ، عاشقانه و ایثارگرانه و بدون چشم داشت مالی برای اطلاع رسانی و آگاهی بخشی تلاش می کنند .

 

مهندس قباد ناصری در ادامه پیام خود آورده است : به عنوان یک خادم در صنعت نفت شهرستان مسجدسلیمان فرا رسیدن این مناسبت را گرامی داشته و به رسم ادب و قدرشناسی ضمن گرامی داشت شهادت شهید محمود صارمی و همچنین گرامی داشت یاد و خاطره شهید قاسمی پور شهید والا مقام جامعه رسانه ای شهرستان مسجدسلیمان ، فرا رسیدن سالروز خبرنگار را به تمامی فعالان عرصه اطلاع رسانی و روشنگری شهرستان مسجدسلیمان و استان خوزستان تبریک و تهنیت عرض می نمایم و از اینکه خدمات این صنعت در حوزه های مختلف که به نیابت از وزارت نفت و در راستای توجهات دولت محترم صورت می گیرد با زحمات و حمایت های این عزیزان به شهروندان و جامعه ی هدف انتقال و انتشار می یابد ، به سهم خود تقدیر و تشکر نموده و برای یکایک این عزیزان سلامتی ، سربلندی و توفیق روز افزون را از خداوند متعال مسئلت دارم .