1403/06/30 13:08


133676
تاریخ انتشار: 1398/05/25 20:45
مدیرعامل شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان با صدور پیامی سالروز ورود آزادگان به میهن اسلامی را تبریک گفت .
به گزارش آسماری، مهندس قباد ناصری در این پیام که توسط پایگاه اطلاع رسانی شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان منتشر شده است آورده است : 26 مرداد 1369 یکی از روزهای ماندگار و ثبت شده در تقویم افتخارات نظام مقدس جمهوری اسلامی و تاریخ ایران زمین است . روزی که پرستوهای بال شکسته و محبوس در قفس رژیم منحوس و متجاوز بعث عراق از یوغ اسارت رها شدند و عاشقانه بال گشودند و به میهن اسلامی بازگشتند . 
 
 
وی می افزاید : چه باشکوه و خاطره انگیز بود آن زمان . خیابان ها و کوچه های منتهی به منازل آزادگان چراغانی و آذین بندی شده  و عطر عود و دود اسپند فضای خیابان ها و کوچه ها  را پر کرده بود و صدای شادی مردم خوشحال از بازگشت غرور آمیز سربازان رشیدشان در همه جا به گوش می رسید .
 
با گذشت نزدیک به 30 سال از آن روزگار ، هنوز هم به یاد آوردن این واقعه ، اشک شوق را بر گونه ها جاری می سازد . خوب است به یاد بیاوریم و شکر کنیم داشته های امروزمان را . عزت ، سربلندی ، استقلال ، خودباوری ، غرور ، دانش علمی ، توان نظامی و هر آنچه که امروز موجب سربلندی نام ایران زمین است برکتی است که امام خمینی (ره) با انقلاب و قیامش علیه ظلم به ما هدیه داد و مرهون و مدیون خون شهداء و رشادت ایثارگران و همین آزادگان سرافرازی است که امروز سالگشت ورود سرافرازانه شان به میهن است . 
 
 
مدیرعامل شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان در خاتمه پیام خود می افزاید : این مناسبت را گرامی داشته و به محضر تمامی هموطنانم تبریک و تهنیت عرض نموده و برای تمامی آزادگان ، سرافرازی و سربلندی و سلامتی را از خداوند متعال مسئلت دارم .