1403/06/30 13:00


133677
تاریخ انتشار: 1398/05/26 15:28
با حضور اصحاب رسانه آخرین اقدامات درارتباط با بازسازی مناطق زلزله زده مسجدسلیمان تشریح شد
سرپرست فرمانداری مسجدسلیمان ادامه داد: بنیاد مسکن به عنوان مجری بازسازی در مرحله اول بیش از ۱۴۰۰ واحد را بازسازی خواهد کرد.

به گزارش آسماری,جلسه بررسی آخرین اقدامات در ارتباط با بازسازی مناطق زلزله زده شهرستان مسیجدسلیمان با حضور اصحاب رسانه این شهرستان برگزار شد.

 

 حجت الاسلام حیدر حجتی نیا سرپرست فرمانداری مسجدسلیمان ضمن تبریک مجدد روز خبرنگار گفت: از این که خبرنگاران مسجدسلیمان متعصبانه نسبت به پیگیری و حل مشکلات شهرستان تلاش می کنند خصوصاً در بحث زلزله که تلاش شما در کنار نماینده پرتلاش، امام جمعه محترم، مجموعه استانداری و فرمانداری همچنین مدیران اجرایی شهرستان به صورت مضاعف و به اوج خود رسید تشکر و سپاسگزاری می نمایم.

 

حجتی نیا با بیان این که پس از مصوبات هیئت دولت اعتبارات مناسبی برای بهسازی بافت های فرسوده و کمک به زلزله زدگان مصوب شد که خوشبختانه ۵۰ درصد این اعتبارات به حساب بنیاد مسکن انقلاب اسلامی واریز و نمایندگان بازسازی از امروز در شهرستان مستقر تا کار بهسازی مناطق زلزله زده را آغاز نمایند و قطعاً تاثیر بسزایی در بحث اشتغالزایی نیز در شهرستان خواهد داشت.

 

سرپرست فرمانداری مسجدسلیمان ادامه داد: بنیاد مسکن به عنوان مجری بازسازی در مرحله اول بیش از ۱۴۰۰ واحد را بازسازی خواهد کرد همچنین طی برنامه ۵ ساله ۱۳ هزار واحد در سطح شهرستان احداث و بازسازی خواهد شد که جا دارد از تلاش ها و پیگیری های مهندس ظاهری نماینده تلاشگر شهرستان، حجت الاسلام امینی امام جمعه محترم و اصحاب محترم رسانه که صدای مردم این شهر را به خوبی به گوش مسئولین استان و کشور رساندید تشکر کنم.