1403/06/30 12:56


133698
تاریخ انتشار: 1398/06/07 12:18
با حضور نوبخت معاون رئیس جمهور صورت گرفت؛
محمدباقر نوبخت گفت:سازمان برنامه و بودجه به نیابت از دولت برای بازسازی 10هزار واحد مسکونی در مسجدسلیمان تعهد می‌دهد.

به گزارش آسماری,صبح امروز و با حضور نوبخت معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه,شریعتی استاندار خوزستان,تابش ریاست بنیاد مسکن کشور و علی عسگر ظاهری نماینده مردم مسجدسلیمان در مجلس شورای اسلامی و حجتالاسلام حجتی نیا فرماندار مسجدسلیمان  کلنگ احداث  یک هزار و ۴۰۰ واحد مسکونی با هدف اسکان دایم زلزله زدگان این شهرستان به زمین زده شد.

محمدباقر نوبخت معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور صبح امروز در آئین کلنگ زنی پروژه ۱۴۰۰ واحدی در مسجدسلیمان اظهار داشت:دولت برای جبران خسارت به خانه‌های زلزله‌زده در مسجدسلیمان، 96 میلیارد تومان اختصاص داد که صد در صد آن طی روزهای گذشته تخصیص داده شد.

وی یادآورشد: محلی که هم اکنون برای انجام پروژه احداث 1400 واحد  آماده شده به واحدهایی اختصاص دارد که امکان نوسازی منازل آسیب دیده از زلزله در مکان سابق نبوده است.

 

.

وی ادامه داد:1400 واحد نیازمند بازسازی و 8 هزار واحد نیازمند تعمیر است همه منابع برای این کار تامین شده است 1300 واحد نیز جز تعهدات شرکت نفت بود که عملیاتی شد.

 

معاون رییس جمهور عنوان کرد: سازمان برنامه و بودجه به نیابت از دولت برای بازسازی 10هزار واحد مسکونی در مسجدسلیمان تعهد می‌دهد.

 

وی افزود: امر نوسازی مسکن در این شهر و این استان نیز در حال انجام است؛ این 10هزار واحد را تقبل کردیم تا در بافت‌های فرسوده‌ای که نیاز به جابه‌جایی هست بتوانیم شهر را با توجه به ویژگی‌هایی که دارد احیا کنیم.