1403/06/30 14:29


133699
تاریخ انتشار: 1398/06/07 12:25
استاندار خوزستان گفت: در بحث فرودگاه اهواز ، معاون رئیس جمهور پرداخت 20میلیارد تومان را تقبل کردند به شرط آنکه ما متعهد شویم که در چه مدت زمانی امکانات بهره‌برداری را فراهم می‌کنیم.

به گزارش آسماری,غلامرضا شریعتی، استاندار خوزستان، صبح امروز در حاشیه آیین کلنگ‌زنی 1400واحد مسکونی در مسجدسلیمان در جمع خبرنگاران اظهار کرد: ما 1430 واحد نوسازی و 8 هزار واحد تعمیر در مناطق زلزله‌زده مسجدسلیمان داشتیم که بنا بر این شد که واحدهای تعمیری تا پایان سال تکمیل شوند.

 

وی افزود: 1430 واحد نوسازی نیز حداکثر تا پایان هفته دولت سال آینده به بهره‌برداری خواهند رسید و این توافقی بود که با بنیاد مسکن برقرار شد.

 

استاندار خوزستان در رابطه با نوسازی 10هزار واحد مسکونی که معاون رئیس جمهور متقبل شدند عنوان کرد: احداث این واحدها از امروز شروع خواهد شد اما برنامه‌ریزی برای اینکه در چند فاز و با چه سرعتی پیش برود در جلسه سازمان برنامه و بودجه تشریح خواهد شد.

 

وی افزود: همچنین در بحث فرودگاه مسجدسلیمان نیز معاون رئیس جمهور پرداخت 20میلیارد تومان را تقبل کردند به شرط آنکه ما متعهد شویم که در چه مدت زمانی امکانات بهره‌برداری را فراهم می‌کنیم.

 

شریعتی در پاسخ به تعهدات شرکت نفت بیان کرد: بنا شده است که این شرکت 51میلیارد تومان وام بگیرد و برای تکمیل واحدهایی که 70درصد پیشرفت فیزیکی داشته‌اند در اختیار ما قرار دهد.

 

وی افزود: با توجه به تعهدات دولت و شرکت نفت امیدواریم که بافت فرسوده شهر اصلاح و کل شهرستان مسجدسلیمان نیز احیا شود.