1403/06/30 13:30


133701
تاریخ انتشار: 1398/06/07 21:26
مهندس ظاهری در جمع مردم اندیکا:
ظهر امروز مهندس ظاهری با حضور در منطقه چلوار به بررسی مشکلات این منطقه پرداخت.
 
به گزارش آسماری، نماینده مردم شهرستان های مسجدسلیمان،لالی،اندیکا و هفتکل در مجلس شورای اسلامی در نشست با مردم منطقه چلوار به تلاش های صورت گرفته شده برای توسعه اندیکا اشاره کرد و گفت:خدا راشاکرم طی سه سال گذشته با همکاری همه خیراندیشان گام های بزرگی برای رفع محرومیت از شهرستان زیبای اندیکا برداشتیم و این اقدامات را با سرعت بیشتری دنبال خواهیم کرد.
 
وی افزود:متاسفانه بعلت سالها بی تفاوتی نسبت به اندیکا و مردم این منطقه تقریبا در همه زیرساخت ها با مشکلات جدی دست و پنجه نرم میکردند و آن وضعیت بهیچوجه شایسته مردم این منطقه نبود.
 
ظاهری گفت:در بخش آب بعنوان یک نیاز ضروری مردم اقدامات بزرگی با صرف میلیاردها تومان انجام شده است ومشکلات برخی از مناطق حل شده است و انشاالله مشکلات سایر مناطق نیز حل میشود.
 
عضو مجمع نمایندگان خوزستان افزود:امروز و با پیگیری های متعدد پروژه 140 میلیاردی گازرسانی پایدار به اندیکا از مسیر ایذه راشروع کردیم و در سه محور با سرعت مناسبی در حال انجام است.
 
وی در ادامه گفت:مخابرات و زیرساخت های ارتباطی بعنوان یک نیاز ضروری در عصر حاضر،در اندیکا مورد غفلت قرار گرفته بود و تا قبل از حضور من در مجلس شورای اسلامی حتی امکان یک انتخاب رشته ساده برای دانشجویان این منطقه فراهم نبود اما با انجام اقدامات لازم و صرف هزینه ای بالغ بر 20 میلیارد تومان امروز بسیاری از روستاها به اینترنت پرسرعت دسترسی دارند و مشکل آنتن دهی بسیار از مناطق نیز رفع شده است و این اقدام را تا رفع مشکل همه مردم  ادامه خواهیم داد.
 
ظاهری به بازسازی روستاها نیز اشاره کرد و گفت:بازسازی روستاها در سه سال گذشته با هیچ دوره ای قابل قیاس نمیباشد و در بسیاری از روستاها کارهای عمرانی برای رفع مشکلات انجام شده است و این روند همچنان ادامه دارد.
 
نماینده مردم اندیکا در مجلس شورای اسلامی به موضوع بیمارستان اندیکا نیز اشاره کرد و افزود:متاسفانه گاهی شاهد بعضی بی مهری ها نسبت به این اقدام بزرگ میشوم و عده ای سعی میکنند با به راه انداختن بعضی مسائل به کمرنگ کردن این موضوع بپردازند.سوالی که لازم است به آن پاسخ داده شود این است که اگر امکان کسب مجوز برای راه اندازی بیمارستان کار ساده ای بود،چرا قبل از حضور من این اقدام صورت نمیگرفت تا ما این مسیر را ادامه دهیم؟باید خدمت همه شهروندان عرض کنم با پیگیری های بسیار این اقدام بزرگ صورت گرفته است و عملیات اجرایی آن نیز در آینده نزدیک صورت خواهد گرفت.
 
وی در ادامه گفت:علاوه بر اضافه کردن پنج آمبولانس به پایگاه های اورژانس شهرستان اندیکا،سازمان آب و برق خوزستان را راضی کردیم تا در راستای انجام مسئولیت های اجتماعی خود یک کلینیک درمانی مجهز را در منطقه آبژدان احداث کند و هم اکنون در محله واگذاری  زمین میباشد.
 
ظاهری گفت:پس از سالها توانستیم جاده اندیکا-ایذه را تکمیل کنیم و این خدمت را در اختیار مردم قرار دهیم و برای جاده اندیکا-لالی و اندیکا-مسجدسلیمان در بودجه امسال پول گذاشتیم.
 
نماینده مردم اندیکا در ادامه افزود:متاسفانه عده ای انتظار دارند همه مشکلات اندیکا در همین سه سال رفع شود و مباحثی را مطرح میکنند که با واقعیت همخوانی ندارد.این دوستان خوب است به این سوال پاسخ دهند که اندیکا در سه سال پیش در چه وضعیتی قرار داشت و امروز با وجود همه تنگناهای مالی در چه وضعیتی قرار دارد؟سال گذشته اعتبارات عمرانی شهرستان اندیکا به صد میلیارد تومان رسید،در چه دوره ای اعتبارات اندیکا به این میزان رسید؟
 
ظاهری در پایان گفت:اندیکا برای توسعه نیازمند همدلی و هم افزایی همه نیروهای کارآمد و همه اقوام میباشد و یقین دارم با شکل گیری این فضا رسیدن به اندیکای توسعه یافته در مدت زمان کوتاهی امکانپذیر است.