1403/06/30 10:09


133747
تاریخ انتشار: 1398/06/30 14:37
مدیر آموزش و پرورش مسجدسلیمان:
داوودی گفت: عملیات آوار برداری مدارس تخریبی شروع شده است و هیچ گونه مشکلی در این ارتباط وجود ندارد.

به گزارش آسماری, جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان مسجدسلیمان با حضور سرپرست فرمانداری، مدیریت آموزش و پرورش و اعضا این شورا در سالن اجتماعات اداره آموزش و پرورش برگزار شد.

 

 در ابتدای این جلسه جانمراد داودی مدیریت آموزش و پرورش شهرستان مسجدسلیمان گفت:در خصوص جابجایی ۱۳ مدرسه تخریبی  باید یادآور شوم که این مدارس را در مدارس نوبت مخالف ساماندهی نمودیم و در حال حاضر هیچ مشکلی در بحث ظرفیت مدارس مسجدسلیمان وجود ندارد اما ممکن است با مشکل کمبود کلاس مواجه شویم که در این خصوص تدابیر لازم از سوی مهندس باقرزاده مسئول نوسازی مدارس اندیشیده شده است.

 

وی ادامه داد: قبل از بازگشایی مدارس ۶ عدد کانکس به مدارس روستایی اختصاص یافته است که در روزهای آینده دیگر ۱۵ کانکس دیگر وارد شهرستان خواهند شد و امیدوارم با این تدبیر دیگر مشکل کمبود کلاس در شهرستان به وجود نیاید.

 

مدیر آموزش و پرورش مسجدسلیمان افزود: قطعاً جابجایی ۱۳ مدرسه در شهرستان مسجد سلیمان با ۹ هزار نفر دانش آموز کاری بسیار سخت می باشد و ممکن است در دو هفته اول مهرماه دچار مشکلاتی در این خصوص شویم که از اصحاب رسانه انتظار دارم به عنوان بازوان اجرایی آموزش و پرورش خانواده ها را دعوت به صبر وشکیبایی کنند تا مشکلات در همان ۲ هفته ابتدایی حل شوند.

 

وی در ارتباط با ایاب و ذهاب دانش آموزان مدارس تخریبی به مدارس همجوار خاطرنشان کرد: خوشبختانه مدارسی را جهت جابجایی انتخاب نموده ایم که با مدارس تخریبی فاصله چندانی نداشته باشند مشکل ما در بحث ایاب و ذهاب مدارس روستایی می باشد که در این خصوص از سال گذشته ۱۵۰ میلیون تومان بدهی به رانندگان مدارس داریم و از شهردار گل گیر بابت کمک خوبی که در بحث ایاب و ذهاب نمودند تشکر و قدردانی می نمایم.

 

وی ادامه داد : عملیات آوار برداری مدارس تخریبی شروع شده است و هیچ گونه مشکلی در این ارتباط وجود ندارد اما متاسفانه کار به کندی پیش می‌رود که این موضوع دستورات ویژه فرماندار محترم را میطلبد.

 

داوودی در پایان گفت : ان شالله در روز سوم مهرماه شاهد کلنگ زنی ۵ پروژه مدرسه خیرساز در سطح شهرستان خواهیم بود که از همه اعضا شورای آموزش و پرورش جهت حضور در این مراسم دعوت بعمل می آید‌.