1403/06/30 10:16


133748
تاریخ انتشار: 1398/06/31 13:20
علی عسگرظاهری در پیامی فرارسیدن هفته دفاع مقدس را تبریک گفت.
به گزارش آسماری، نماینده مردم شریف شهرستان های مسجدسلیمان،لالی،اندیکا و هفتکل در مجلس شورای اسلامی در پیامی به گرامیداشت هفته دفاع مقدس پرداخت.
 
متن پیام بدین شرح میباشد:
 
بسم الله الرحمن الرحیم
شکل گیری نظام مقدس جمهوری اسلامی و تبدیل شدن آن به یکی از قدرت های بلامنازع منطقه بدون شک مرهون ایثارگرانی است که در نبردهای مختلف از جمله جنگ هشت ساله از تمام هستی خود گذشتند تا یک وجب از این خاک مقدس زیر یوغ استعمارگران و غاصبان نرود.
 
تاریخ خود گواه میدهد که مردان و زنان شجاع این سرزمین چگونه با از خودگذشتگی و تمسک به نهضت سرخ عاشورا و خط سبز ولایت در طول هشت سال جانانه از کیان مملکت دفاع کردند و حماسه ای جاوید آفریدند.
 
تبدیل شدن ایران سلامی به یکی از بازیگران اصلی منطقه استراتژیک خاورمیانه و یکی از مهمترین راه حل ها برای ثبات بخشیدن به این منطقه محصول تداوم تفکر مقاومت و ایستادگی بر اصول میباشد.
 
خوشبختانه با تکیه بر همین تفکر در بخش های مختلف علمی و نظامی،کشور به موفقیت های چشمگیری دست پیدا کرده است و تسری دادن همین نگاه به حوزه اقتصاد میتواند بعنوان نسخه علاج بخش، مورد بررسی جدی کنشگران این بخش قرار گیرد.
 
بر مدیران کشور بخصوص مدیران فرهنگی فرض است با برنامه ریزی درست و فرهنگ سازی مناسب،تفکر غنی مقاومت و فرهنگ ایثار و شهادت را به نسل های آینده  انتقال دهند تا شاهد استمرار موفقیت ها در کشور باشیم.
 
اینجانب فرا رسیدن هفته دفاع مقدس را به ملت بزرگ ایران،مردم شریف و مومن شهرستان های مسجدسلیمان،لالی،اندیکا و هفتکل به ویژه خانواده معظم شهدا و ایثارگران تبریک گفته و از درگاه خداوند بزرگ،عزت و سربلندی روزافزون ایران اسلامی را مسئلت می نمایم.
 
 
علی عسگر ظاهری
خادم مردم شریف شهرستان های مسجدسلیمان،لالی،اندیکا و هفتکل در مجلس شورای اسلامی