1403/06/30 11:10


133761
تاریخ انتشار: 1398/07/11 23:09
مهدی تارتار :
سرمربی تیم فوتبال نفت مسجد سلیمان گفت: شرایط خوبی نداریم و به خاطر بدقولی مسئولان به تمرکز بازیکنانم روی مسائل فنی نیست و به همین خاطر شاید به مسجد سلیمان بازنگردم.

به گزارش آسماری,مهدی تارتار در نشست خبری پیش از دیدار تیمش برابر پیکان در هفته ششم لیگ برتر ضمن تسلیت به مناسبت درگذشت جعفر کاشانی رئیس هیات مدیره باشگاه پرسپولیس اظهار داشت: شرایط روحی و روانی خوبی نداریم. بدقولی‌هایی صورت گرفته و تمرکز بازیکنان روی مسائل فنی نیست اما به عشق هواداران فردا بازی خوبی را ارائه خواهیم داد. قرار بود تا پیش از این مسابقه باشگاه به تعهداتش عمل کند اما تا کنون این اتفاق رخ نداده است. ما نماینده شهر اولین‌ها در فوتبال ایران هستیم. همه چیز از مسجد سلیمان آغاز شد اما همه چیز، خیلی زود هم تمام شد.  

 

وی افزود: ما با تیم پیکان بازی داریم که حسین فرکی از مربیان پر افتخار در فوتبال ایران، هدایت این تیم را بر عهده دارد. این تیم بازیکنان با کیفیتی دارد و ساختار مدیریتی آن قوی است. پیکان در سه بازی گذشته خود پیشرفت زیادی داشته و کار سختی برابر این تیم داریم. در پنج هفته نشان دادیم از هیچ حریفی نمی‌ترسیم و برای پیروزی بازی می‌کنیم. البته اعلام می‌کنم شاید آخرین باری باشد من روی نیمکت هستم و اگر مشکلات رفع نشود به مسجد سلیمان باز نخواهم گشت.

 

سرمربی تیم فوتبال نفت مسجد سلیمان خاطرنشان کرد: در بازی برابر پیکان برای سه امتیاز به میدان می رویم. در هیچ دیداری دفاعی بازی نکردیم اما به تساوی رسیدیم. شاید تفکرات این باشد که برای تساوی به میدان می رویم اما در هر پنج بازی برای برد به زمین رفتیم. برابر حریفان سر سختی بازی کردیم. امیدوارم با توجه به اتفاقات اخیر و بدقولی‌های باشگاه تمرکز بازیکنان حفظ شود.

 

تارتار خاطر نشان کرد: مسئولان باشگاه به من قول دادند که امسال مشکل مالی نخواهیم داشت و از طرفی نمی‌توانم در چشمان بازیکنانم نگاه کنم.

 

وی در مورد مشکلات تیم‌های نفتی اضافه کرد: اصلی‌ترین سرمایه ایران نفت است. مگر چند شهر تیم نفتی دارد که بتواند تمام جوان‌ها و مردم را به سمت ورزش بکشاند. این قانون است که ایراد دارد که وزارت نفت حق هزینه در لیگ برتر را ندارد. تمام مردم به عشق این تیم زندگی می‌کنند. شما باید از نزدیک عشق مردم مسجد سلیمان به این تیم را ببینید. آنها تمام دلخوشی شان بازی آخر هفته تیم شهرشان است. این هفته هم که محروم از حضور آنها بودیم، دیدید که به چه نحوی داشتند از تیم حمایت می‌کردند و بازی را می‌دیدند. این ظلم در حق مردمی است که در جنگ هم زندگی کردند و سختی کشیدند. این دلخوشی را از مردم نگیرید.

 

سرمربی تیم فوتبال نفت مسجد سلیمان در مورد دلایل این مشکلات اضافه کرد: پوستم کلفت شده و در دوران مربیگری هم بیشتر سختی کشیدم. تجربه آن را دارم که روی خودم مسلط باشم. اگر یکی از بازیکنانم با تمرکز پایین وارد بازی شود،  ممکن است تبعات زیادی داشته باشد. باید تمرکزمان روی مسائل فنی باشد. امیدوارم مشکلات زودتر حل شود.