1403/06/30 09:02


133762
تاریخ انتشار: 1398/07/14 00:59
خدمتی دیگر از شرکت نفت و گاز مسجدسلیمان در راستای عمل به مسئولیت های اجتماعی
مدیر مهندسی و ساختمان شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان از اجرای عملیات روکش آسفالت جاده دسترسی به روستاهای منطقه تمبی چم فراخ بخش گلگیر شهرستان مسجدسلیمان خبر داد .

به گزارش آسماری به نقل از روابط عمومی شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان ، مهندس مهرداد آقابیگی با اعلام این خبر اظهار داشت : این جاده که با هدف دسترسی آسان و ایمن روستاییان روستاهای منطقه تمبی چم فراخ به مرکز شهرستان مسجدسلیمان و در راستای عمل به مسئولیت های اجتماعی این شرکت با اعتبار 59 میلیارد ریال مورد مرمت و بهسازی قرار گرفته 17100 متر طول و 7 متر عرض دارد .

 وی افزود : بخش نخست این جاده به طول 7500 متر  شامل عملیات خاکی ،اجرای لایه های زیر اساس و اساس بطور کامل تکمیل گردیده و عملیات روکش آسفالت آن به مساحت حدود 42000 متر مربع طی روزهای گذشته اجرا شده است .    

آقا بیگی ادامه داد : بخش دوم این پروژه در حال اجرای عملیات خاکی و تکمیل عملیات روسازی و اجرای ابنیه فنی می باشد و با توجه به پیش بینی های سازمان هواشناسی در خصوص پربارشی بودن نیمه ی دوم سال تلاش فراوان داریم این پروژه را مطابق برنامه زمان بندی شده تکمیل نماییم تا اهالی محترم منطقه از این موهبت بهره مند شوند .

لازم به توضیح است شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان در راستای عمل به مسئولیت های اجتماعی و بهره مندی شهروندان از خدمات صنعت نفت طی 3 سال گذشته حدود 750 کیلومتر از جاده های روستایی حوزه عملیاتی این شرکت که عمدتاً در مناطق کوهستانی و با مسیرهای سخت واقع گردیده را مرمت و بهسازی نموده است .