1403/06/30 09:07


133765
تاریخ انتشار: 1398/07/15 17:27
دست اورد بازدید مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان خوزستان از توزیع برق مسجدسلیمان
رئیس توزیع برق شهرستان مسجدسلیمان : نقش تاثیرگذار نماینده محترم مردم در اخذ اعتبارات جهت بهبود و ارتقاء سطح کیفی برق طی چند سال اخیر در شهرستان بر کسی پوشیده نیست.

به گزارش آسماری,علی خدری غریبوند مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان خوزستان از شرکت توزیع برق شهرستان مسجدسلیمان بازدید و به بررسی مشکلات این اداره پرداخت.

 

سید مصطفی احمدپور رئیس اداره برق شهرستان مسجدسلیمان در گفتگو با سایت خبری باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان در ارتباط با دست آورد این بازدید گفت: روز گذشته مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان خوزستان به صورت سرزده از اداره برق مسجدسلیمان بازدید و از نزدیک مشکلات این اداره را مورد بررسی و بنده نیز عمده ترین مشکلات و نیازمندی های این اداره را به سمع و نظر ایشان رساندم.

 

احمدپور ادامه داد:یکی از مشکلات در رابطه با بحث روشنایی معابر و روشنایی بعضی از مناطق و روستاها بود از جمله روشنایی پمپ بنزین تا فلکه باشگاه و یا انبار خوراکی تا ایستگاه هوانیروز چهاربیشه، ورودی شهر گلگیر، منطقه عنبر و… که دستور رسیدگی و خرید لوازم مورد نیاز از سوی مدیرکل محترم صادر شد.

 

رئیس اداره توزیع برق شهرستان مسجدسلیمان گفت:مجوز ۲۰ دستگاه ترانس برای مناطقی همچون بی بی یان، سرکوره ها، مال شنبه و…، اصلاح شبکه های فرسوده مناطق بی بی یان، کلگه، خیابان حنیف نژاد، نمره۱ و بعضی دیگر از روستاها از جمله مصوباتی بود که توسط مدیرعامل محترم برای بهبود وضعیت برق شهرستان صورت گرفت.

 

وی در پایان سخنان خود ضمن تقدیر از پیگیری های مهندس ظاهری نماینده مردم مسجدسلیمان در مجلس شورای اسلامی گفت: بی شک نقش تاثیرگذار نماینده محترم مردم در اخذ اعتبارات جهت بهبود و ارتقاء سطح کیفی برق طی چند سال اخیر در شهرستان بر کسی پوشیده نیست که جا دارد از ایشان کمال تشکر و قدردانی را داشته باشم…