1403/06/30 09:09


133781
تاریخ انتشار: 1398/09/03 20:06
مدیرعامل شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان :
مدیرعامل شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان با حضور در پایگاه مقاومت بسیج این شرکت با فرماندهان و بسیجیان این شرکت دیدار و فرا رسیدن هفته بسیج را به آنها تبریک گفت .

به گزارش آسماری به نقل از روابط عمومی شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان ، مهندس قباد ناصری در این دیدار که از سوی اعضای هیأت مدیره و تعدادی از روسای ستادی این شرکت همراهی می شد ضمن تبریک به مناسبت فرا رسیدن هفته گرامی داشت بسیج از نقش آفرینی و ایثارگری بسیجیان در عرصه های مختلف تقدیر و تشکر بعمل آورد .

 

وی با اشاره به اینکه بسیج یک نهاد مردمی است و ریشه اش از مردم بعنوان صاحبان اصلی نظام مقدس جمهوری اسلامی می باشد اظهار داشت : از ابتدای انقلاب تاکنون این نهاد نقش های مهم و موثری را بدون ادعا و مطالبه ی مزد در ابعاد و صحنه های مختلف ایفا کرده و توانسته خدمات ارزشمندی به مردم و کشور ارائه نماید .

 

وی با عنوان اینکه سلاح گرم اسلحه این نهاد مردمی نیست افزود : ایمان سلاح اصلی بسیج است و ایثارگری خصیصه هر بسیجی ، از این رو می بینیم هر اسلحه ی گرمی که در دستان دشمنان انقلاب اسلامی باشد ولو آنکه پیشرفته ترین اسلحه زمانه هم که باشد ، یارای مقابله با اسلحه ی قدرتمند بسیج را نداشته و ندارد .

 

وی با اشاره به لزوم وجود امنیت برای تداوم تولید نفت گفت : امنیت ، نعمت بزرگی است که بواسطه ی زحمات و خدمات شبانه روزی نیروهای نظامی و امنیتی و بسیجیان حاصل شده است . از این رو شاهدیم برخلاف کشورهای همسایه که آشوب و نا امنی بیداد می کند در کشور عزیز ما به برکت مجاهدت و ایثار شبانه روزی نیروهای نظامی و امنیتی ، اعضای جامعه در کمال آرامش به فعالیت های روزمره و زندگی عادی مشغولند و تولید نفت و ارزآوری در کمال آرامش و امنیت پیوسته است و ادامه دارد .

 

مدیرعامل شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان با قدردانی از نقش آفرینی و حضور همه جانبه ی بسیجیان این شرکت افزود : بسیجیان صنعت نفت مسجدسلیمان همراه با سایر بسیجیان این صنعت ، علیرغم همه مشکلات و مخاطرات فراوان این عرصه ، با رعایت نکات و مقررات ایمنی ، حضور و مشارکتی فعالانه در تولید و انتقال نفت و گاز داشته و دارند . 

 

فرمانده پایگاه بسیج صنعت نفت مسجدسلیمان نیز ضمن قدردانی از حضور مدیرعامل و اعضای هیأت مدیره شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان طی سخنانی اظهار داشت : تکیه ی بسیج و بسیجی بر اسلحه نیست بلکه تکیه ی آن بر نیروی الهی و مردم است .

 

غلامرضا امینی افزود : ولایت مداری و ایثارگری مهمترین خصیصه هر بسیجی است از این رو می بینیم که نیروی بسیج با بهره مندی از این روحیه و خصیصه توانسته است که در هر مأموریت و صحنه ای که حضور یافته ، حضوری موفق و اثربخش را ثبت و ضبط نماید .

 

وی با اشاره به دو رویداد و حادثه ی سیل و زلزله در نیمه ی نخست سالجاری اظهار داشت : در این دو حادثه ی تلخ که موجب بروز خسارات فراوان به شهروندان و منابع ملی شد بسیجیان این شرکت با روحیه ای جهادی و ولایی توانستند کمک های شایانی را ارایه و در تسکین آلام شهروندان موثر واقع شوند.

مدیرعامل و اعضای هیأت مدیره شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان سپس با حضور در دفتر فرماندهی بسیج ناحیه مسجدسلیمان ، فرا رسیدن هفته گرامی داشت بسیج را به ایشان و سایر اعضای این ناحیه تبریک و تهنیت گفت .