1403/06/30 10:18


133801
تاریخ انتشار: 1398/09/26 15:41
مدیرعامل شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان :
مدیرعامل شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان با حضور در یازدهمین نمایشگاه تخصصی تجهیزات ساخت داخل صنعت نفت از غرفه های تولیدکنندگان ایرانی بازدید بعمل آورد .

به گزارش آسماری به نقل از روابط عمومی شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان ، مهندس قباد ناصری در این بازدید که از سوی مدیر امور فنی و رییس روابط عمومی همراهی می شد با حضور در غرفه های تولیدکنندگان ایرانی از نزدیک کالاها ، محصولات و خدمات شرکت های تولید کننده و همچنین نحوه فعالیت شرکت های دانش بنیان فعال در عرصه صنعت نفت را مشاهده و بررسی کرد .

 

وی طی گفتگویی با خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی این شرکت ضمن ابراز خوشوقتی از اشتیاق و علاقمندی شرکت های ایرانی جهت حضور در بازار رقابتی صنعت نفت اظهار داشت : صنعت نفت بعنوان یک صنعت کاملاً بومی و ملی در کشورمان شناخته شده و عرصه ی مناسبی برای عرض اندام تولیدکنندگان ایرانی و نمایش قدرت تفکر ، طراحی و تولید کالاها و قطعات حساس مورد نیاز این صنعت است .

 

وی افزود : برگزاری نمایشگاه تخصصی تجهیزات ساخت داخل صنعت نفت نشانه جهش و ارتقای تولیدکنندگان ایرانی است و تولید کنندگان ایرانی توانسته اند با طراحی و تولید کالاهای مرغوب ، نیازهای صنعت نفت را برطرف و این صنعت را از ورود کالاهای خارجی بی نیاز و تحریم های ظالمانه غرب را بشکنند .

 

مهندس قباد ناصری با اعلام حمایت از تولیدکنندگان ایرانی علی الخصوص بومی اظهار داشت : در 3 سال گذشته بیش از 3000 میلیارد ریال هزینه جهت خرید کالا و خدمات توسط این شرکت هزینه شده است که بیش از 96 درصد این هزینه جهت خرید کالا و خدمات درون استان خوزستان بوده است .