1403/06/30 08:35


133814
تاریخ انتشار: 1398/12/26 10:54
فرمانده کارخانجات تانک سازی ارتش مسجد سلیمان گفت: ضد عفونی سطح شهر مسجدسلیمان با استفاده از خودروهای مجهز رفع آلودگی انجام می‌شود.

 به گزارش آسماری,امین آزادی فرمانده کارخانجات تانکسازی مسجدسلیمان امشب در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در راستای حفظ سلامت شهروندان عزیز مسجد سلیمان، این یگان به صورت مستمر و شبانه از ساعت 22:00 اقدام به ضدعفونی و استریل سطح شهر، منازل سازمانی،معابر و اماکن عمومی در جهت مقابله با ویروس کرونا می‌کند.

 

وی افزود: پرسنل کارخانجات تانک‌سازی، همانند سایر همرزمانشان در سراسر ایران اسلامی به صورت داوطلبانه با استفاده از دستگاه های ضد عفونی دستی در این طرح حضور خواهند داشت و همچنین سه دستگاه خودرو مجهز رفع آلودگی در این راستا پیش بینی شده است که در صورت نیاز افزایش پیدا خواهد کرد.

آزادی گفت: همواره شعار "ارتش فدای ملت" الگوی ما بوده و نیز در آینده خواهد بود ، لذا از شهروندان خواهشمندیم حداکثر همکاری را داشته و از کار های غیر ضروری در سطح شهر پرهیز کنند تا نیاز به ضد عفونی مکرر اماکن غیر ضروری نباشد.

 

فرمانده کارخانجات تانک سازی ارتش مسجد سلیمان گفت: از حضور مخلصانه و جهادی بسیجیان و مردم با دستگاه‌های دستی شخصی در این طرح که به صورت خودجوش و با توجه به این مهم که شهر در وضعیت ناهموار می‌باشد و امکان تردد خودرو های سنگین رفع آلودگی نیست بسیار قدر دانی کرد و حضور جوانان انقلابی را در میدان مشکلات پیش رو یک فضیلت برای ملت ایران دانست.