1403/06/30 07:23


133831
تاریخ انتشار: 1399/01/12 18:25
همت بلند نفتی ها در مقابله با کرونا ؛
تیم های ضدعفونی کننده شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان در اقدامی دیگر مبتنی بر مسئولیت های اجتماعی این شرکت و ارائه خدمات عام المنفعه بمنظور پیشگیری از انتشار ویروس کرونا اقدام به ضدعفونی کردن و گندزدایی منطقه کلگه نمودند .

به گزارش آسماری, تیم های مقابله با کرونای این شرکت متشکل از 4 گروه خودرویی و 15 تیم پیاده داوطلب پایگاه مقاومت بسیج صنعت نفت در ساعت 21 اقدام به ضدعفونی کردن و گندزدایی خیابان های اصلی و فرعی و کوچه های منطقه کلگه و سالور نمودند .

در این عملیات که حدود 7000 لیتر محلول ضدعفونی مصرف کردید ، علاوه بر خیابان ها کلیه ی منازل ، اماکن تجاری و عمومی نیز ضدعفونی گردید تا امکان انتشار و گسترش ویروس کرونا به حداقل ممکن برسد .

در این اقدام همچنین با همکاری بهداشت و درمان صنعت نفت مسجدسلیمان تیم پزشکیاری با استقرار در میدان کاروانسرا اقدام به تب سنجی  از 143 نفر از اهالی منطقه و سرنشیان خودروهای عبوری نمودند .

در ادامه ی عملیات کارکنان پرتلاش شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان ، بلوار اصلی شهر تا فلکه شهید علیمردان خان بختیاری ( پنج بنگله ) ، پانسیون خیام، خیابان هشت بنگله تا ایستگاه آتش نشانی ، بازار شوشتری های نمره یک و کلیه خیابان های اطراف آن را بوسیله ی تیم های خودرویی ضدعفونی و گندزدایی کردند .