1403/06/30 07:30


133832
تاریخ انتشار: 1399/01/17 19:33
بازدید فرماندار و اعضاء شورای تامین مسجدسلیمان از سایت دفن زباله شهرداری
دادستان مسجدسلیمان: بدلیل عدم رعایت اصول و دفن زباله های شهری و عفونی در منطقه،تهدید علیه بهداشت عمومی و تخریب محیط زیست،تا اطلاع ثانوی مسیر ورود به منطقه سایت دفن زباله شهرداری مسدود است
 
به گزارش  آسماری به نقل ازروابط عمومی فرمانداری مسجدسلیمان،ظهر امروز(یکشنبه)فرماندار و اعضاء شورای تامین مسجدسلیمان به همراه رئیس اداره محیط زیست از سایت دفن زباله شهرداری شهرستان بازدید کردند.
 
در این بازدید اعضاء شورای تامین مسجدسلیمان از روند دفن غیراصولی و همچنین رهاسازی زباله های عفونی در این منطقه توسط شهرداری مسجدسلیمان اعلام نارضایتی کردند.
 
فرماندار مسجدسلیمان در این بازدید عنوان کرد:شیوه دفن زباله شهرداری مسجدسلیمان کاملا غیراصولی و خطرناک علیه بهداشت و سلامت عمومی است و باید هرچه زودتر مکان جایگزین را احداث کنند.
 
دادستان عمومی و انقلاب شهرستان مسجدسلیمان هم در این بازدید ضمن ابراز نارضایتی از شیوه دفن زباله شهرداری مسجدسلیمان گفت:بدلیل عدم رعایت اصول و دفن زباله های شهری و عفونی در منطقه و تهدید علیه بهداشت عمومی و تخریب محیط زیست،تا اطلاع ثانوی مسیر ورود به منطقه سایت دفن زباله شهرداری مسدود است و خودروهای شهرداری به هیچ وجه برای حمل زباله به این منطقه اعزام نشوند زیرا در صورت مشاهده، خودرو توقیف و با مسئولان ذیربط برخورد خواهد شد.
 
علی اسکندری اضافه کرد:شهرداری مسجدسلیمان موظف است هرچه زودتر به معرفی و احداث مکان جدید یا تجهیز و نوسازی استاندارد سایت فعلی برای دفن زباله های شهری اقدام کند.