1403/06/30 05:59


133835
تاریخ انتشار: 1399/01/20 13:53
صبح امروز خبری مبنی بر انجام آسفالت منطقه هشت بنگله حدفاصل میدان نفت تا پل مالکریم که پیش از این توسط شرکت آبفا و برای اجرای فاضلاب شهری تخریب شده بود توسط سایت خبری شهرداری و چند رسانه دیگر منتشر شد .
به گزارش آسماری، صبح امروز خبری مبنی بر انجام آسفالت منطقه هشت بنگله حدفاصل میدان نفت تا پل مالکریم که پیش از این توسط شرکت آبفا و برای اجرای فاضلاب شهری تخریب شده بود توسط سایت خبری شهرداری و چند رسانه دیگر منتشر شد . 
 
حرکتی قابل تقدیر که البته بعد از مدتها وقفه و بلاتکلیفی و عدم اجرای تعهد شرکت آبفا و پیمانکار مربوطه و با انتقادات متعدد شهروندان توسط شهرداری مسجدسلیمان صورت گرفت . اما این خبر تمامی حقیقت را در بر نداشت و نیمه ی اصلی آن رسانه ای نشده است . در حقیقت با درخواست وپیگیری های مکرر مهندس قباد ناصری مدیرعامل شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان و دفاع جانانه دکتر پاکدل فرماندار و رییس شورای تأمین و دادستان شجاع بعنوان مدعی العموم از حق پایمال شده ی شهروندان و با مصوبه ی شورای محترم تأمین و همکاری و مشارکت شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان بود که این خواسته ی بحق و پایمال شده ی شهروندان ضمانت اجرایی گرفت و توسط شهرداری به مرحله ی اجرا درآمد  . 
 
جای دارد در همین جا و از این رسانه از دلسوزی ، پیگیری ، دفاع و قاطعیت دکتر پاکدل فرماندار محترم ، جناب آقای اسکندری دادستان شجاع و مردمی و مهندس قباد ناصری مدیرعامل خدمتگزار شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان و دیگر اعضای شورای تأمین که سبب شدند این خواسته ی بحق مردم که توسط پیمانکار و شرکت آبفا استان نادیده شده بود به سرانجام برسد تقدیر و تشکر بنماییم و برای آنان توفیق خدمت بیشتر به مردم شریف را آرزو بنماییم .