1403/06/30 08:26


133845
تاریخ انتشار: 1399/02/05 01:30
فرماندار مسجدسلیمان خبر داد:
دکتر پاکدل با حضور در منطقه هفت شهیدان،از برگزاری غیرقانونی یک مراسم فاتح خوانی جلوگیری و دستورات لازم را جهت برخورد با برگزار کنندگان مراسمات فاتح خوانی و عروسی که باعث تجمع در شهرستان مسجدسلیمان می شوند را داد.

به گزارش به نقل از روابط عمومی فرمانداری مسجدسلیمان،ظهر دیروز(پنج شنبه)دکتر پاکدل با حضور در منطقه هفت شهیدان،از برگزاری غیرقانونی یک مراسم فاتح خوانی جلوگیری و دستورات لازم را جهت برخورد با برگزار کنندگان مراسمات فاتح خوانی و عروسی که باعث تجمع در شهرستان مسجدسلیمان می شوند را داد.


فرماندار مسجدسلیمان در تشریح این خبر گفت:طبق مصوبه شورای تامین،برگزاری هرنوع تجمع اعم از مراسمات فاتح خوانی،عروسی و…که باعث انتشار بیماری و تجمع شود خلاف قانون است و با برگزارکنندگان،قاریان و خوانندگان این مراسمات برخورد خواهد شد.

 

وی اذعان کرد:سلامتی مردم خط قرمز ماست و با متخلفین به شدت برخورد خواهیم کرد.

 

فرماندار مسجدسلیمان در پایان ضمن تاکید بر تداوم فاصله گذاری اجتماعی گفت:انتظار داریم مردم همانند گذشته، همکاری لازم را داشته باشند و خودشان مانع از تجمعات شوند زیرا این کار باعث اشاعه و انتشار ویروس کرونا خواهد شد،اگر فاصله گذاری اجتماعی رعایت نشود قطعا مجددا شاهد پیک این بیماری در شهرستان خواهیم بود.