1403/06/30 04:32


133870
تاریخ انتشار: 1399/07/28 22:33
جدیدترین مرحله از رزمایش کمک های مومنانه در شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان با توزیع 700 بسته نوشت افزار به دانش آموزان کم برخوردار برگزار شد .

به گزارش آسماری خبر به نقل از روابط عمومی شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان ، مرحله ی ششم از رزمایش کمک های مومنانه در شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان صبح امروز و با حضور مهندس قباد ناصری مدیرعامل و جمعی از مدیران این شرکت - سرهنگ سید عبدالمطلب حسینی فرمانده بسیج ناحیه مسجدسلیمان - نوذری رییس بهزیستی و منصورنیا رییس کمیته امداد امام خمینی (ره) برگزار شد و طی آن 700 بسته نوشت افزار میان دانش آموزان این دو نهاد حمایتی توزیع گردید .

 

این بسته ها که شامل کیف - دفتر خط دار و نقاشی- بسته مداد رنگی - خط کش - تراش - مداد سیاه و مداد قرمز - خودکار و جا مدادی است به همت دفتر مدیریت و در راستای عمل به مسئولیت های اجتماعی این شرکت تهیه گردیده است .

 

با هماهنگی به عمل آمده قرار است در فازهای بعدی این رزمایش ، بسته های نوشت افزار تهیه شده در میان دانش آموزان کم برخوردار تحت پوشش کمیته امداد امام (ره) و بهزیستی شهرستان های لالی - هفتکل و اندیکا توزیع گردد .

 

لازم به توضیح است که پیش از این و طی سالهای 1396 تا 1398 و توسط شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان و در راستای عمل به مسئولیت های اجتماعی این شرکت تعداد 9200 بسته نوشت افزار تهیه و با همکاری اداره آموزش و پرورش شهرهای مسجدسلیمان - لالی - هفتکل و اندیکا میان دانش آموزان توزیع گردید .