1403/06/30 05:13


133873
تاریخ انتشار: 1399/08/01 16:54
مدیرعامل شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان :
مدیرعامل شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان با حضور در ستاد فرماندهی انتظامی شهرستان مسجدسلیمان فرا رسیدن هفته نیروی انتظامی را به فرماندهی و کارکنان آن تبریک گفت .

به گزارش آسماری به نقل از روابط عمومی شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان ، مهندس قباد ناصری در این بازدید که توسط مهندس حسین قبادی مدیر امور فنی و قاسم صالحی مورکانی رییس روابط عمومی همراهی می شد فرا رسیدن هفته نیروی انتظامی را فرصتی مغتن به منظور تقدیر از سبزپوشان حافظ امنیت جامعه عنوان کرد .

 

وی با بی سابقه دانستن وجود سطح بالایی از امنیت و نظم در جامعه گفت : این موفقیت حاصل بکارگیری اصول علمی و تدابیر خاصی است که طی سلسله مراتب فرماندهی ناجا و با ایثار و از خودگذشتگی پرسنل جان بر کف آن صورت گرفته و شاهد آن هستیم که اشرار و اراذل بخوبی تحت رصد و کنترل نیروی انتظامی قرار گرفته و جرأت عرض اندام و برهم زدن نظم جامعه را ندارند .

 

وی با اشاره به ارتباط مقوله ی تولید نفت و گاز با وجود نظم و امنیت در جامعه گفت : این دو مقوله لازم و ملزوم یکدیگرند و اگر امروز وضعیت تولید نفت و گاز و ثروت آفرینی برای کشور عزیزمان در وضعیت مطلوب و عالی قرار دارد ،بدلیل پشتوانه ی امنیتی است که شما و همکارانتان با مشقت و ایثار فراهم آورده اید  و در واقع باید گفت اقتدار نیروی انتظامی در برخورد با برهم زنندگان نظم عمومی منجر به جهش ، تثبیت و تقویت  تولید  شده است .

 

فرمانده منظقه انتظامی مسجدسلیمان نیز ضمن تقدیر از حضور مدیرعامل شرکت نفت و گاز مسجدسلیمان و هیأت همراه طی سخنانی گفت :تأمین امنیت یک مقوله ی چند بعدی است  که به تنهایی بر عهده ی یک شخص یا یک سازمان نیست بلکه با تعامل و همکاری یک تیم خصوصاً دستگاه های دولتی می توان به برقراری امنیت پایدار رسید .

 

سرهنگ علی حسینی افزود : بروز مشکلاتی همچون مشکلات اقتصادی و تورم به افزایش سرقت ها و جرایم منتهی می شود و مبارزه با جرایم را برای مأموران این نیرو بسیار سخت و دشوار کرده چرا که در بررسی و ریشه یابی سرقت ها در می یابیم که بیش از 90 % سرقتها در مشکلات اقتصادی و فقر اقتصادی ریشه دارند .

 

وی ضمن تقدیر از تعامل و همکاری مدیریت شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان در جهت تأمین زیرساخت های امنیتی و انتظامی شهرستان اظهار داشت : در مقایسه با سایر شهرهای استان خوزستان در بحث امنیت در رتبه های بالایی جدول ارزشیابی کیفی قرار داریم و به مدد  تعامل مدیران شایسته و بارزشی همچون جناب مهندس ناصری و ایثار و از خودگذشتگی مأموران انتظامی شاهد کاهش 75% جرایم خشن در شهرستان مسجدسلیمان طی 5 سال گذشته بوده ایم .