1403/06/30 05:34


133886
تاریخ انتشار: 1400/02/27 08:21
حسین پور،دبیر پویش میلیونی عدالت و کرامت، حضور و ثبت نام آیت الله سید ابراهیم رییسی را پاسخ ایشان به دعوت مردمی و سیل انبوه درخواست های گروه ها و تشکل های مختلف مردمی از ایشان عنوان نمود.
سروش حسین پور،دبیر پویش میلیونی عدالت و کرامت، حضور و ثبت نام آیت الله سید ابراهیم رییسی را پاسخ ایشان به دعوت مردمی و سیل انبوه  درخواست های گروه ها و تشکل های مختلف مردمی از ایشان عنوان نمود.
 
حسین پور یادآور شد در فضای سرخوردگی مردم از جریان های سیاسی پویش ها و حرکت های مردمی و دعوت سازمان ها و سمن ها و  تشکل های مردم نهاد و توده ی مردمی به ستوه آمده از فساد و فقر و نابرابری حجت را بر خادم امام مهربانی ها حضرت ثامن الحجج(ع) برای حضور در عرصه انتخابات تمام کرد.
 
 دبیر پویش عدالت و‌کرامت تاکید کرد؛ همانگونه که اقای دکتر رییسی عنوان نمودند،رقیب اصلی ایشان هیچ گروه و دسته سیاسی نبوده بلکه رقیب اصلی ظلم،فساد و سومدیریتی است که باید با انتخاب مردم پایان پذیرد.
 
حسین پور ،ضمن تشکر از افراد و گروه هایی که برای ایجاد دفاتر پویش عدالت و کرامت در سطح کشور اعلام آمادگی کرده اند گفت؛ هر کدام از هموطنان همراه ،خود یک دفتر و ستاد پویش هستند و شرعا و اخلاقا در این اوضاع نابسامان و بغرنج اقتصادی مایل به تحمیل و ایجاد  هیچ گونه هزینه ای برای عزیزان نیستیم.
 
 وی در عین حال خاطرنشان کرد؛ طبیعی است که در یک کار منسجم  مردم نهاد ، ساختار تشکیلاتی و سازمان رای مورد نیاز است و پویش عدالت و‌کرامت نیز در این زمینه تابع تصمیمات ستاد مرکزی انتخاباتی دکتر رییسی خواهد بود.
 
 حسین پور در پایان ضمن تشکر از تمامی شرکت کنندگان و امضاکنندگان پویش میلیونی عدالت و کرامت خطاب به اعضای پویش گفت همگی آماده باشیم که ایام پرکاری را پیش رو خواهیم داشت.