1403/06/30 05:07


133891
تاریخ انتشار: 1400/03/25 23:34
بازرس ویژه ستاد مرکزی انتخاباتی آیت الله رییسی در بازدید از ستادهای انتخاباتی استان خوزستان از ستاد انتخاباتی مردمی آیت الله رییسی بازدید کرد .
به گزارش آسماری خبر، بازرس ویژه ستاد مرکزی انتخاباتی آیت الله رییسی در بازدید از ستادهای انتخاباتی استان خوزستان ، عصر امروز وارد مسجدسلیمان و از ستاد انتخاباتی مردمی آیت الله رییسی بازدید کرد . 
 
دکتر سید محمد مرتضوی در این بازدید که با ارائه توضیحات توسط ابراهیم الماسی رییس ستاد انتخاباتی مردمی همراه بود در جریان روند فعالیت های تبلیغاتی در فضای حقیقی و مجازی قرار گرفت . 
 
وی طی سخنانی از اعضای ستاد انتخاباتی مردمی آیت الله رییسی در برپایی ستاد با بالاترین کیفیت تکریم مراجعه کنندگان تقدیر کرد و گفت : ستاد مردمی مسجدسلیمان براستی یکی از ستادهای نمونه استان است .
 
وی با اشاره به اهمیت انتخاب صحیح و اصلح گفت :  انتخابات پیش رو یک انتخاب حساس برای کشورمان است و ضرورت دارد با آگاهی بخشی عمومی و ارایه عملکرد ارزشمند آیت الله رییسی در یک رقابت اخلاق مدارانه مراتب کسب اقبال عمومی و رأی بالا را برای ایشان تثبیت نماییم . 
 
وی در این دیدار با جمعی از پرسنل قراردادی و ارکان ثالث صنعت نفت مسجدسلیمان که برای اعلام حمایت از این کاندیدای انتخابات در ستاد ایشان حضور یافتند دیدار کرد و در جریان مشکلات طرح شده توسط این قشر زحمت کش قرار گرفت و وعده داد مراتب را به ستاد مرکزی انتقال و منعکس خواهد نمود .