1403/06/30 02:01


133929
تاریخ انتشار: 1400/12/27 20:39
فرمانده انتظامي شهرستان مسجدسلیمان از دستگيري سارق اموال کتابخانه عمومی واقع در یکی از مناطق شهرستان و کشف ۴ فقره سرقت منزل در “مسجدسلیمان” خبر داد.

به گزارش آسماری خبر، فرمانده انتظامي شهرستان مسجدسلیمان از دستگيري سارق اموال کتابخانه عمومی واقع در یکی از مناطق شهرستان و کشف ۴ فقره سرقت منزل در “مسجدسلیمان” خبر داد.

سرهنگ حمیدرضا بهاروند در تشریح جزئیات این خبر اظهار داشت: در پی دریافت خبری مبنی بر اینکه از یکی از کتابخانه عمومی شهرستان” مسجدسلیمان ” سرقت اموال کتابخانه صورت پذیرفته ، موضوع به‌ صورت ویژه در دستور کار مأموران پلیس شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: مأموران پلیس آگاهی با انجام اقدامات پلیسی و گشت زنی های هدفمند در سطح حوزه استحفاظی سارق مورد نظر را شناسایی و پس از هماهنگی با مقام قضائی او را در یک عملیات غافلگیرانه و ضربتی در مخفیگاهش دستگیر کردند.

سرهنگ بهاروند تصریح کرد: متهم دستگیر شده پس از مواجهه با ادله پلیس و بازسازی صحنه سرقت، به بزه انتسابی و ۴ فقره سرقت از منزل اعتراف کرد.

فرمانده انتظامی شهرستان مسجدسلیمان با اشاره به اینکه متهم پس از تشکیل پرونده مقدماتی جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شد افزود: پليس همواره برخورد با مخلان نظم و امنيت را با اجراي طرح هاي امنيت اجتماعي با جديت در دستور کار خود قرار داده و به هيچ وجه اجازه نخواهد داد تا افرادي بخواهند امنيت و آرامش جامعه را مختل کنند.