1403/06/30 01:56


133931
تاریخ انتشار: 1401/01/06 10:35
فرماندار مسجدسلیمان گفت:آبروی مدیریت شهری تنظیم بازار می باشد و باید نتیجه بازرسی ها نمود پیدا کند.
به گزارش آسماری خبر به نقل از روابط عمومی فرمانداری شهرستان مسجدسلیمان اولین جلسه ستاد تنظیم بازار و شورای آرد و نان شهرستان با محوریت تسهیل در روند خدمات رسانی و رضایتمندی مردم در ایام نوروز به ریاست  رضا رضایی فاضل سرپرست فرمانداری شهرستان برگزار گردید. 
 
در این جلسه سرپرست فرمانداری ضمن عرض تبریک سال جدید و نامگذاری امسال به نام (تولید ، دانش بنیان ، اشتغال آفرین) گفت: انشاالله این شعار با همت جهادی تمام مسئولین عملیاتی شود و شاهد رشد و شکوفایی ایران عزیز اسلامی باشیم. 
 
 
وی افزود:در رابطه با وضعیت امسال خوشبختانه مسافران نوروزی با رعایت پروتکل های بهداشتی اقدام به سفر نمودند و در این وضعیت مسجدسلیمان شاهد پذیرایی از مسافران نوروزی است.لذا می‌طلبد که اقلام و مایحتاج به راحتی در اختیار مردم قرار گیرد.
 
رضایی فاضل همچنین از تشدید نظارت بر بازار جهت رضایتمندی شهروندان را خواستار و عنوان کرد اگر بازار رها شده باشد باعث نارضایتی مردم خواهد شد و آبروی مدیریت شهری تنظیم بازار می باشد و باید نتیجه بازرسی ها نمود پیدا کند چرا که ملاک مردم هستند و هر امری که باعث تسهیل در کار مردم شود باید انجام پذیرد.
 
سرپرست فرمانداری در بخش دیگری عنوان داشت : با توجه به سرکشی بعمل آمده از وضعیت نانوایی ها خواستار بالا بردن کیفیت نان و رعایت بهداشت و پروتکل های بهداشتی و همچنین رعایت زمان پخت جهت رفاه حال مردم شد و تشدید بازرسی های مشترک و برخورد قاطع با متخلفین و کم فروشان و عرضه خارج از شبکه آرد را خواستار شد.