1403/06/30 02:06


133961
تاریخ انتشار: 1402/01/19 01:00
حجت الاسلام گرمسیری گفت : آب در شهر لالی هنوز قابل شرب نشده است.

به گزارش آسماری خبر،امام جمعه شهرستان لالی در نماز جمعه این هفته با تبریک سالروز تاسیس بنیاد مسکن اظهار داشت : این نهاد از جمله نهادهای موفق در بحث مسکن است که در کنار کمیته امداد و بهزیستی به تامین مسکن می پردازند به طوری که به بیش از ۱۸۰ واحد مسکن در سال گذشته به محرومین شهرستان خدمات رسانی داشتند .

وی با اشاره به برخی از سخنان رهبر انقلاب عنوان کرد : امیدواریم همه مسئولان پای کار بیایند و با جدی گرفتن امور مشکلات مردم را کم کنند تا مردم شیرینی آن را حس کنند .

 گرمسیری در اشاره مجدد به مشکلات آب شرب مردم اظهار کرد : آب در شهر لالی هنوز قابل شرب نشده است و با پیگیری های به عمل آمده مدیر عامل آب و برق خوزستان با حضور در لالی از طرح های آبی بازدید داشته اما آن چه ما گفتیم این بود که کارشناسی مجدد صورت گیرد تا آب شرب مردم و مصارف کشاورزی از آب دریاچه تامین شود .

وی تصریح کرد : با توجه به وضع موجود تا بیست سال آینده هم احتمال احداث سد تراز وجود ندارد و مسئولین نباید ما و مردم را معطل این پروژه کنند و البته ما پیگیری می کنیم هر چند امام جمعه نه مسئول اجرایی است و نه اعتباراتی در این حوزه دریافت می‌کند و نباید این پیگیری هایی که ما می کنیم باعث شود مسئولین مربوطه کارها را رها کنند و صرفا آن را وظیفه دیگران بدانند .

خطیب جمعه شهرستان لالی تاکید کرد : وظیفه ما نوکری مردم است و خوشحال از پیگیری امور مردم هستیم اما نباید این گونه باشد که مسئولین بایستند و صرفا منتظر امام جمعه باشند تا امور را دنبال کند .

وی در ادامه به مسکن مهر اشاره و عنوان داشت : به مسکن ، راه و شهرسازی و مسئولان مربوطه هشدار می دهیم که این قدر مردم ما را مورد آزار قرار ندهند و آسفالت این منطقه را انجام بدهند و ماجرای آن را تمام کنند چرا که ما سه سال پیگیر این موضوع هستیم که مایه خجالت برای مسئولان مربوطه است که هنوز انجام نداده اند.