1403/06/29 20:52


133977
تاریخ انتشار: 1402/02/26 23:47
رئیس اداره تبلیغات اسلامی مسجدسلیمان خبر داد:
هشتاد تصویر از شهدای عزیز جاوید الاثر در بلوار ورودی مسجدسلیمان نصب گردید.

به گزارش آسماری خبر, حجت الاسلام علی قندعلی از نصب ۸۰ تصویر نورانی از شهدای جاوید الاثر شهرستان در بلوار ورودی این شهرستان خبر داد. وی ضمن گرامی داشت یاد و خاطره شهدای گران قدر مسجدسلیمان،شهداء را سندحقانیت ملت سرافراز ایران اسلامی دانست.


قندعلی خاطرنشان کرد ملت ما با پیشینه ای به بلندای تاریخ به مدافعان آب و خاکش به عنوان اسطوره های جاوید و ماندگار نگاه می کند و بر همه ما فرض است که نام ،یاد و خاطره ی سرداران وطن را گرامی بداریم.


رئیس اداره تبلیغات اسلامی مسجدسلیمان افزود: شهرستان هزار شهید مسجدسلیمان بیش از ۴۰ شهید جاوید الاثر دارد که بدن های مطهر آنان هرگز از جبهه های نبرد بازنگشته اند و بسیاری از مادران و پدران این شهدای عزیز در حالی چشم از جهان فرو بستند که چشم به راه فرزندانشان بودند.


قندعلی افزود: همه مسئولان وظیفه دارند تاریخ مکتوب وشفاهی شهیدان شهر، خاطرات مستند رزمندگان و همشهریان عزیز مسجدسلیمانی را در دوران جنگ و اتفاقات پس از جنگ را ثبت کنند و از گروه های مردمی در این خصوص حمایت لازم را انجام دهند.


حجت الاسلام قندعلی ادامه داد: از همه مسئولان تربیتی، معلمان و اساتید دانشگاه درخواست دارم وصیت نامه شهیدان عزیز را به عنوان اسطوره های حقیقی برای همه ی نسل ها به خصوص نسل نو بازخوانی کنند.


قندعلی در پایان از حمایت های شرکت بهره برداری نفت و گاز،امور عمران و تاسیسات، شهرداری، پتروشیمی مسجدسلیمان، شرکت آبفا، هیئت شهدای جاوید الاثر و خانواده معظم و معزز شهیدان جاوید الاثر که در به ثمر رسیدن این پروژه فرهنگی نقش موثر داشتند تقدیر و تشکر کرد.