1403/06/29 20:52


133989
تاریخ انتشار: 1402/03/16 23:40
انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در اسفند ماه ۱۴۰۲ برگزار خواهد شد.

به گزارش آسماری خبر,در حالی که بیش از هشت ماه تا انتخابات مجلس دوازدهم باقی مانده است شایعه کاندیداتوری حجت الاسلام امینی از روحانیون برجسته مسجدسلیمانی همچون سه دوره گذشته در فضای مجازی منتشر شده است. برای صحت و سقم این مسئله در تماسی تلفنی با امام جمعه سابق مسجدسلیمان از ایشان در این رابطه سؤال کردیم.

 

وی گفت: از لطف شما جهت روشنگری و تبیین تشکر می کنم و در پاسخِ به پرسش شما در ارتباط با حضور در انتخابات مجلس شورای اسلامی در اسفندماه امسال، عرض کنم همان طوری که شما نیز اشاره کرده اید در سه دوره گذشته نیز این گمانه زنی راجع به بنده وجود داشت اما عملا خلافِ آن ثابت می شد. در باب این دوره از انتخابات و نسبت به کاندیداتوری خودم، همچون گذشته به طور رسمی و جدی تکذیب و مجددا و مؤکدا تکرار می کنم که بنده چیزی جز یک عنصر و نیروی مذهبی، فرهنگی و اجتماعی نیستم و اتفاقا در عین حال، بنا به همین رسالت و مسئولیتِ فرهنگی و بدون هیچ طرفداری و جانب داری از کاندیدای خاصی،برای رخدادِ انتخاباتی باشکوه و دشمن شکن، از هیچ گونه تشویق و تهییجی دریغ نخواهم کرد.

 

امینی ادامه داد: ضمن احترام به همه کاندیداها که با جهاد و فداکاری تنور انتخابات را گرم می‌کنند، از مردم عزیز و همیشه در صحنه نیز می خواهم با ملاک های کارآمدی و پاکدستی، پیشرفت و آبادانی بیشتر را تضمین کنند.

رویش زاگرس