1403/06/27 00:39


134078
تاریخ انتشار: 1402/07/23 14:36
فرماندار مسجدسلیمان در جلسه ستاد مدیریت بحران شهرستان:
مولایی تاکید کرد:برخی از ساخت و سازها را باید از همان ابتدا نظارت و کنترل کرد.

به گزارش آسماری خبر به نقل از روابط عمومی فرمانداری مسجدسلیمان،صبح امروز با حضور فرماندار مسجدسلیمان،علی ذلقی دادستان و جمعی از مدیران ادارات جلسه ستاد مدیریت بحران و بررسی مشکلات ساختمان های ناایمن این شهرستان در محل فرمانداری برگزار شد.

 

فرماندار مسجدسلیمان در این جلسه گفت:با توجه به نزدیکی بارندگی های احتمالی کلیه ادارات باید اقدامات پیشگیرانه را در نقاط مختلف از جمله میدان بانک ملی،شهرک ولیعصر (عج) و....در این شهرستان صورت دهند و از بحران های احتمالی جلوگیری شود.

وی ادامه داد:ضروری است اداره راه راهداری تا قبل از بارندگی ها نسبت به بازکردن دهانه پل های ورودی و مسیرهای ریزشی در جاده های ورودی و خروجی این شهرستان اقدام کند.

مولایی تاکید کرد:برخی از ساخت و سازها را باید از همان ابتدا نظارت و کنترل کرد و بعد از ساخت و پایان کار، مدیریت بحران سخت می شود و در این خصوص ادارات و دستگاه های ناظر باید دقت عمل داشته باشند.

 

دادستان مسجدسلیمان در ادامه جلسه گفت:یکی از مهم ترین اقدامات در بحث مدیریت بحران های مختلف،بحث پیشگیری است و با پیشگیری می توان از وقوع برخی بحران ها جلوگیری کرد.

وی ادامه داد:ادارات ذیربط و ناظر در ساخت و سازها قبل از ساخت و پایان کار، ورود کنند تا شاهد بحران احتمالی در آینده نباشیم.

 

ذلقی افزود:نظام مهندسی و ادارات ذیربط در شهرستان نسبت به ساخت و سازهای ناایمن در شهرستان برخورد لازم و نظارت کافی داشته باشند و قطعا دستگاه قضایی در این زمینه پشتیبانی و حمایت خواهد کرد.