1403/08/01 11:03


134110
تاریخ انتشار: 1402/10/08 22:45
در روز تکریم مادر شهداء انجام شد؛
در سالروز وفات ام البنین(س) و روز تکریم مادر شهداء، مدیرعامل شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان با حضور در خانه شهید هیبت ا... بارانی شیخ رباط از مادر بزرگوار این شهید سعید تجلیل و تکریم بعمل آورد.

به گزارش آسماری خبر به نقل ازروابط عمومی شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان، مهندس علیرضا هیهاوند که در این دیدار از سوی رییس اداره بنیاد شهید و امور ایثارگران مسجدسلیمان- مدیرمنابع انسانی،رییس پایگاه مقاومت بسیج و رییس بهبود روابط کار و امور اجتماعی این شرکت همراهی می شد، شهداء را ستارگان درخشان آسمانِ انقلاب و خانواده شهداء را سرمایه های راستینِ انقلابِ اسلامی دانست.

رییس اداره بنیاد شهید و امورایثارگران مسجدسلیمان نیز ضمن قدردانی از این اقدام فرهنگی مهندس هیهاوندگفت: در مقابله با جنگ نرمی که دشمن علیه کیان انقلاب اسلامی طی سالهای متمادی آغاز کرده ترویج فرهنگ ایثار و شهادت یکی از بهترین راه های مقابله با این تهاجم است.

محمد عسگری در خاتمه افزود:جامعه ایثارگران و شاهد این شهرستان 12000 نفر عضو دارد که در آن 160 نوع خدمات مختلف به آنها ارایه می شود .

مادر شهید نیز طی سخنانی ضمن تقدیر از توجه و حضور مسئولان مربوطه گفت: فرزندم شهید هیبت ا... بارانی شیخ رباط که در جریان موشک باران 30 مهر 1362 به شهادت رسید در هنگام شهادت تنها 18 سال داشت .