1403/08/01 11:13


134112
تاریخ انتشار: 1402/10/18 17:49
برگزاری جلسه هم اندیشی اعضاء هیئت انجمن های ورزشی شهرستان مسجدسلیمان
زکی پور در ادامه این جلسه افزود: برنامه های ورزشی هدف دار و متنوع برای همه سلایق، علایق، توانایی های جسمانی و حرکتی متفاوت را یکی از راه های توسعه سبک زندگی میتوان نام برد.


به گزارش آسماری خبر,جلسه هم اندیشی اعضاء هیات انجمن های ورزشی شهرستان مسجدسلیمان در روز دوشنبه مورخ ۱۸ دیماه ساعت ۱۰ صبح در سالن جلسات اداره ورزش و جوانان شهرستان مسجدسلیمان و با حضور اعضا هیئت انجمن های ورزشی برگزار شد . در این جلسه که با حضور سیامک شهبازی مسئول تربیت بدنی اداره آموزش و پرورش ، قاسم آسترکی مسئول سازمان بسیج دانش آموزی و الهام ایمری اسکندری مسئول بانوان اداره ورزش و جوانان برگزار شد ،در خصوص تفاهم نامه و همکاری جهت اجرای مسابقات ورزشی ، استعداد یابی در سطح مدارس ، استفاده از ظرفیت و زیرساخت های لازم جهت توسعه و گسترش رشته های تحت پوشش انجمن های ورزشی بحث و تبادل نظر شد.
در ابتدای این نشست ساسان زکی پور رئیس هیئت انجمن های ورزشی شهرستان مسجدسلیمان در سخنانی افزود :با اشاره به اهمیت و جایگاه ورزش در بین اقشار مختلف و خصوصا توسعه ورزش در بین مدارس را یک فرایند مهم عنوان کرد که با برنامه ریزی و جذب نیروهای مستعد در بین دانش آموزان میتوان قهرمانان مختلف را در سطح ورزش با آموزش های لازم معرفی نماییم.

زکی پور در ادامه این جلسه افزود: برنامه های ورزشی هدف دار و متنوع برای همه سلایق، علایق، توانایی های جسمانی و حرکتی متفاوت را یکی از راه های توسعه سبک زندگی میتوان نام برد وی همچنین، توسعه متوازن ورزش های همگانی و قهرمانی را زمینه ساز شناسایی این افراد دانست.
در ادامه این جلسه اعضا هیئت در خصوص برگزاری فعالیت های ورزشی خود گزارشاتی را ارائه دادند.
در پایان این نشست و با صدور حکمی نسیم پرچمی برجوئی راکی به عنوان سرپرست انجمن پیکل بال انجمن های ورزشی شهرستان مسجدسلیمان تا پایان سال ۱۴۰۲ منصوب گردید.