1403/06/29 05:34


134131
تاریخ انتشار: 1403/05/16 17:44
سرپرست شبکه بهداشت و درمان مسجدسلیمان خبر داد:
سرپرست شبکه بهداشت و درمان مسجدسلیمان گفت: مشکل سیستم سرمایشی بیمارستان ۲۲بهمن برطرف شد.

به گزارش آسماری خبر, سرپرست شبکه بهداشت و درمان مسجدسلیمان گفت:مشکل سیستم سرمایشی بیمارستان ۲۲بهمن برطرف شد. به گزارش پایگاه خبری رویش زاگرس دکتر ساناز حسینی نژاد گفت: با تهیه و نصب کولرهای جدید و تعمير سيستم های قبلي مشكل سرمایشی بیمارستان مرتفع شده است.

دکتر حسینی نژاد افزود : با آغاز و شدت گرفتن گرمای تابستان امسال و جوابگو نبودن تجهيزات سرمايشي در بيمارستان ۲۲ بهمن با صرف هزینه بيش از دو ميليارد تومان موتور چیلرهای بیمارستان از اواسط تیرماه تعمير و جهت خنک شدن فضای بيمارستان وارد مدار شد.


وی با اشاره به این که تامین برخی از قطعات دستگاه خنک کننده مرکزی وارداتی بوده و توسط شرکت تولید کننده می بایست خارج از کشور تهیه شود افزود: با توجه به این که انجام تعمیرات و تهیه قطعات مورد نیاز موتورها نیازمند طی شدن زمانی نسبتا طولانی می باشد، در این میان با توجه به گرمای هوا و زمان‌بر شدن مراحل تعمیرات با پیگیری های صورت گرفته و همکاری نماینده مردم مسجدسلیمان در مجلس شورای اسلامی و مساعدت رئیس دانشگاه علوم پزشکی اهواز طی چند مرحله اقدام به تهیه و نصب ۴۰ دستگاه کولر گازی ایستاده و اسپیلت در بخش هاي مختلف بیمارستان ۲۲ بهمن نمودیم و خوشبختانه موفق شدیم گرماي موجود در بیمارستان را برطرف کنیم.


دکتر حسینی در پایان با اشاره به این که هم اکنون با نصب کولر در بخش های مختلف و انجام تعمییرات چیلرها مشکل گرمای فضای بيمارستان بر طرف شده است خاطر نشان کرد: تمام تلاش کارکنان این مجموعه ارائه بهترین خدمت به شهروندان نجیب و فهیم این شهرستان‌ بوده و برای تحقق این مهم از هیچ تلاشی فروگذار نخواهیم بود.

 

وی در پایان ضمن پوزش از اختلال پیش آمده و قدردانی از صبر و شکیبایی مردم‌ از کلیه شهروندان و مسئولین درخواست نمود در کنار کادر درمان در برطرف نمودن مشکلات احتمالی ما را حمایت کنند.