1403/06/29 20:45


143
تاریخ انتشار: 1394/02/18 02:30
آخرین وضعیت تیم نفتون از زبان سرمربی:
برای ثبت نام تیم در لیگ سه کشور تا بیست شهریور فرصت داریم که تا این لحظه فقط قول و وعده وعید از مسئولین گرفته ایم و هیچ مبلغی دریافت نکرده ایم

 احسان قاضی سرمربی تیم فوتبال نفتون مسجدسلیمان در گفتگو با خبرنگار آسماری نیوز در رابطه با آخرین وضعیت این تیم اظهار داشت: مسابقات لیگ سه کشور از 31شهریور آغاز خواهد شد که ما از روز شنبه یکم شهریور تمرینات تیم را در زمین تمرین منطقه نفتون آغاز خواهیم کرد و دهم شهریور هم اردویی به مقصد بروجن را برگزار می کنیم.

 

وی ادامه داد:برای ثبت نام تیم در لیگ سه کشور تا بیست شهریور فرصت داریم که تا این لحظه فقط قول و وعده وعید از مسئولین گرفته ایم و هیچ مبلغی دریافت نکرده ایم. برای ثبت نام نیاز به پرداخت  بیست میلیون تومان برای ورودی به لیگ سه و هفت میلیون تومان هم وثیقه نقدی نیاز داریم.

 

قاضی افزود: جلسه ای که  با مدیرکل کار و رفاه اجتماعی استان برگزار کردیم اقای دکتر صفایی  قول مساعد را برای حمایت از تیم داده اند و هزینه اردو بروجن  تیم را هم تقبل کرده اند.

 

وی در رابطه با جذب اسپانسر برای تیم اظهار داشت: متاسفانه در  لیگ سه اسپانسرهای زیادی وجود ندارد و کمتر کسی تمایل به این کار دارد و ما براساس قول هایی که از سوی فرماندار,شورای شهر و شرکت نفت به ما داده شده کار خود را آغاز خواهیم کرد.

 

سرمربی تیم نفتون خاطر نشان کرد:  هزینه یک بازیکن لیگ برتری برابری می کند با کل هزینه تیم ما در یک فصل و با پیگیری از سوی فرمانداری شهرستان در تلاش هستیم تا تیم را تحت پوشش یک ارگان ببریم تا مقداری از بار مالی تیم را تامین کنیم.

 

شایان ذکر است که تیم فوتبال نفتون یکی از تیم های ریشه دار مردمی و با سابقه مسجدسلیمان است که بیش از سی سال سابقه فعالیت در شهرستان را دارد. این تیم در رقابت های فصل گذشته سوپر لیگ استان خوزستان  در حالی که یک هفته مانده به پایان مسابقات  مانده بود قهرمانی  خود را مسجل و صعود به لیگ سه کشور را قطعی می کند.

 

کادر فنی تیم نفتون مسجدسلیمان:

ستار بهوند (مدیرعامل)

احسان قاضی (سرمربی),علی محمد حبیبی-امید منجزی-محمود جمشیدی(مربی),بیژن دانش (سرپرست),هوشنگ مرادی(مدیر فنی)